Skravletråd April

Ja er det :)
Satser på å få hvert i Alexandria hele turen, bare leie leilighet der og kose oss :D
Jeg er ikke kjent der nede i det hele tatt, hat aldri vært der :p
Er det en turist plass eller ikke?

Ja det kan jeg tenke meg, jeg sover med x antall puter allerede pga bekkenet :p
Og mannen kommenterte at jeg ikke kunne ta ting i boden for jeg kunne knapt gå :p
Jeg sverger til bbhugme puten, og fysio en gang i uka :p

Jeg er ikke kjent der nede i det hele tatt, hat aldri vært der :p
Er det en turist plass eller ikke?
Alexandria er jo historisk kjent da :o
Og Snøhetta har designet biblioteket der, det var utrolig stort når de vant den konkurransen ;)

Det er ikke en turist by men er flere som har oppdaget byen da. En av de største byene i egypt og ligger ved Middelhavet ❤
Stor forskjell på Alexandria og hurghada eller sharm el Sheik som er turist steder ;)

Så genialt å ha den muligheten:D
Ja veldig greit :)
Vi har gjerne ikke store plassen for øyeblikket, men nok :)
Om noen år så pusser vi sikkert opp kjelleren så gutta kan flytte ned der. Og når alle ungene er store har vi sikkert alle tre etasjene. Kjøkken, bad og soverom i alle etasjene :D

Ååh...blir du bestemor igjen?!:D
Ja, igjen :p
Skulle jo sterilisere henne, men kunne ikke det med snekkerne som aldri lukka dørene osv, greit med ro. Så da blir det sommergaven hennes i år :p

Alexandria er jo historisk kjent da :o
Og Snøhetta har designet biblioteket der, det var utrolig stort når de vant den konkurransen ;)

Det er ikke en turist by men er flere som har oppdaget byen da. En av de største byene i egypt og ligger ved Middelhavet ❤
Stor forskjell på Alexandria og hurghada eller sharm el Sheik som er turist steder ;)
Haha,kanskje jeg burde vist om byen da? .:p

Jeg har liksom aldri hatt "interesse" for Egypt, siden jeg er sånn Asia jente (har bodd 3 år i Asia ) er jeg litt unnskyld? :p

Haha,kanskje jeg burde vist om byen da? .:p

Jeg har liksom aldri hatt "interesse" for Egypt, siden jeg er sånn Asia jente (har bodd 3 år i Asia ) er jeg litt unnskyld? :p
Tja vet ikke helt, dette hadde du nemlig garantert om på skolen :p altså var jo tilogmed der cleopatra skal ha bodd når Cesar kom ;)

Men har hatt interesse for sånn type historie jeg da så kan mer om Alexandria enn mannen :rolleyes:
Og opptatt av andre historiske steder :D

Back
Topp