Pølse , kylling, grillskiver og biffNamhva grillet dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pølse , kylling, grillskiver og biffNamhva grillet dere?
Jeg er ikke kjent der nede i det hele tatt, hat aldri vært derJa er det![]()
Satser på å få hvert i Alexandria hele turen, bare leie leilighet der og kose oss![]()
Jeg sverger til bbhugme puten, og fysio en gang i ukaJa det kan jeg tenke meg, jeg sover med x antall puter allerede pga bekkenet
Og mannen kommenterte at jeg ikke kunne ta ting i boden for jeg kunne knapt gå![]()
Alexandria er jo historisk kjent daJeg er ikke kjent der nede i det hele tatt, hat aldri vært der![]()
Er det en turist plass eller ikke?
Putene jeg har holder og mannen hadde fått sjokk om jeg hadde snakket om bbhugme puten og vist han prisenJeg sverger til bbhugme puten, og fysio en gang i uka![]()
Ja likte denSofa var god plan
Ja da her dere nok ikke hatt mye snø neiSnø?!har knapt sett snø i år..
Vi bor sør, her har vi hatt vår lenge![]()
HerligSlappe av med en øl i hånda og strikke![]()
Holdt på å le meg ihjel sist hu sku prøve å sette sammen noeMen det kan man ikke gjøre![]()
Vet hva jeg skal ha,så håper det går fortHehe, du får tvinge deg gjennom litt shopping![]()
Ja veldig greitSå genialt å ha den muligheten![]()
Det er han jaFlink han er da![]()
Ja, igjenÅåh...blir du bestemor igjen?!![]()
Huff, kanskje lurt å unngå flatpakket møbler daHoldt på å le meg ihjel sist hu sku prøve å sette sammen noesnakk om å være frustrert
![]()
Haha,kanskje jeg burde vist om byen da? .Alexandria er jo historisk kjent da![]()
Og Snøhetta har designet biblioteket der, det var utrolig stort når de vant den konkurransen![]()
Det er ikke en turist by men er flere som har oppdaget byen da. En av de største byene i egypt og ligger ved Middelhavet ❤
Stor forskjell på Alexandria og hurghada eller sharm el Sheik som er turist steder![]()
HehePutene jeg har holder og mannen hadde fått sjokk om jeg hadde snakket om bbhugme puten og vist han prisen![]()
Tja vet ikke helt, dette hadde du nemlig garantert om på skolenHaha,kanskje jeg burde vist om byen da? .![]()
Jeg har liksom aldri hatt "interesse" for Egypt, siden jeg er sånn Asia jente (har bodd 3 år i Asia ) er jeg litt unnskyld?![]()
Ja da hadde det hvert greit, skulle gjerne vunnet stelleveske jeg daHehe
Jeg vant min her inne jeg :F
Var heldig derHehe
Jeg vant min her inne jeg :F