Bedre med for stort enn for lite.Ye ye gikk på en smell gitt...
Men men nå har kb klær liggende klart i neste str også![]()
Barna vokser, ikke krymper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre med for stort enn for lite.Ye ye gikk på en smell gitt...
Ha ha sant nokBedre med for stort enn for lite.
Barna vokser, ikke krymper![]()
Jeg pleier ofte å kjøpe for stort i tillegg til det som passer når jeg finner veldig bra tilbud, jegHa ha sant nok
Greit å ha litt liggende så jeg slipper å kjøpe til fullt pris når alt plutselig er for smått
Godt det ihvertfall var for stort og ikke omvendtYe ye gikk på en smell gitt...
He he du gjør det ja.Jeg pleier ofte å kjøpe for stort i tillegg til det som passer når jeg finner veldig bra tilbud, jeg![]()
Du også synes dt jaGodt det ihvertfall var for stort og ikke omvendt![]()
Ja, hvert kjedelig å bruke penger på klær som ikke passer i det hele tatt daDu også synes dt ja![]()
He he de her må nok vente noen mnd før de kan tas i bruk hvertfall.Ja, hvert kjedelig å bruke penger på klær som ikke passer i det hele tatt da
Kjøper heller store klær og ønsker heller store klær her, men så bestemt hun seg for å vokse skikkelig også den siste tiden![]()
Hvor handlet du?He he du gjør det ja.
I grunn ikke dumt.
Tror min har det mestr han trenger det neste året minus sokker og boxere.
20 plagg kjøpt i dag til en god pris
Hun pleier å ringe meg eller broren min nå i stedetHuff, kanskje lurt å unngå flatpakket møbler da![]()
Av privatselger på fb. I den kjøp og salg av gant, ralph lauren osvHvor handlet du?
Har dere ikke spist ennå?Begynner å bli skikkelig sulten nå.
Ca 15 minutter til mat
Bestill på eBay![]()
Her nyter jeg siste øla mens gubben måtte legge seg med frøkna som hadde reist seg i senga og sto og loHerlig![]()
Jeg plages med å reise meg fra stolen![]()
Da har du ihvertfall det klart daHe he de her må nok vente noen mnd før de kan tas i bruk hvertfall.
Høres lurt utHun pleier å ringe meg eller broren min nå i stedet![]()
HeheTja vet ikke helt, dette hadde du nemlig garantert om på skolenaltså var jo tilogmed der cleopatra skal ha bodd når Cesar kom
![]()
Men har hatt interesse for sånn type historie jeg da så kan mer om Alexandria enn mannen![]()
Og opptatt av andre historiske steder![]()