Ja som at vi 3 finner på noe.Familietur?hva gjør dere da?
![]()
Varierer men enten museum, lekeland,kino,;sykkeltur, gåtur osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja som at vi 3 finner på noe.Familietur?hva gjør dere da?
![]()
Ja blir nok det idag. Håper å drøye duppen litt til ihvertfall. Forhåpentligvis til 10 tidenMorgen!
Ja, huff! Det var tidlig. Tidlig dupp da?
Kan jeg godt forståSavner ikke den.tiden.der
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Planer for dagen?God morgen.
Husker kb sto opp kl 5 i en periode.Kan jeg godt forstå. Altfor tidlig på en søndag morgen spør du meg
Der har vi også vært. Var heldigvis en veldig kort periode på noen dager men 5.30 tiden er allikevel tidlig det ogsåHusker kb sto opp kl 5 i en periode.
Her varte det noen mnd..Der har vi også vært. Var heldigvis en veldig kort periode på noen dager men 5.30 tiden er allikevel tidlig det også![]()
Kjedelig når de våkner så tidlig men håper det gir seg etterhvertHer varte det noen mnd..
Ja så absolutt
Ja men det er fint å gjøre en søndagJa som at vi 3 finner på noe.
Varierer men enten museum, lekeland,kino,;sykkeltur, gåtur osv
Er dere opp og spiser på natten og? Blir kort natt uansett, håper du kan prøv å slappe av litt på dagene. Eneste trøsten er at det blir bedre etterhvertKjedelig når de våkner så tidlig men håper det gir seg etterhvert![]()
Nei ammer ikke lenger på natt og han sover somregel rundt. Kan kanskje av og til sutre litt hvis han mister tutten men sovner i så fall fort igjen hvis han får den igjenEr dere opp og spiser på natten og? Blir kort natt uansett, håper du kan prøv å slappe av litt på dagene. Eneste trøsten er at det blir bedre etterhvert![]()
Skulle jo ikke våkne så tidlig daEller..... Så har jeg ikke sovet siden 4.40.....
Hehe skjer det Hovden og?Høres fryktelig kjent ut
Hn skal seDet fins vel ganske små gassgriller også![]()
Den var litenTror nok du får plass til den lille her
http://www.elkjop.no/product/hjem-o...c-season-summer-bbq-gassgrill-gg791433g-gronn
Haha syns jeg ser det![]()
Når er vanlig stå opp tid?God morgen. Her våknet jammen meg mini 5.35 idag
. Alt for tidlig