Jo, der skulle gjerne jeg gjort jeg ogsåJa da hadde det hvert greit, skulle gjerne vunnet stelleveske jeg da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, der skulle gjerne jeg gjort jeg ogsåJa da hadde det hvert greit, skulle gjerne vunnet stelleveske jeg da![]()
Kjempe heldigVar heldig der
Jeg også og er en del jeg har glemt men noen ting husker jeg altfor godtHehe
Det er da så mange år siden jeg gikk på skolen![]()
Du kan ta den tulip veskaJo, der skulle gjerne jeg gjort jeg også![]()
Hehe, bra han gjorde detHer nyter jeg siste øla mens gubben måtte legge seg med frøkna som hadde reist seg i senga og sto og lo![]()
Dwt har jegDa har du ihvertfall det klart da![]()
Noe sitter hos meg også. Men må innrømme jeg lider av selektiv hukommelseJeg også og er en del jeg har glemt men noen ting husker jeg altfor godt![]()
HeheDu kan ta den tulip veska![]()
Jeg vil ha Ellena ❤
Effektivtbrukte 21 min fra 4cm til hun var ute. Det som heter aktiv fødsel?
Min ble bare kraftigere, men sov i pausene var så utmattet. Tror det ut fra hva jeg lesteJa er det ikke det da? Hadde du stormrier? Jeg hadde "vanlige" rier som ble kraftigere for hver ri. Men pauser mellomkunne kommunisere osv
![]()
Så koselig![]()
Jordmor for denna i kveld.
Samme herNoe sitter hos meg også. Men må innrømme jeg lider av selektiv hukommelse![]()
Er delvis sånn, liker jeg personen blir jeg gladHehe
Jeg unner deg den,jeg er sånn som blir glad når andre vinner likeså mye som å vinne selv![]()
HæHehe
Jeg vant min her inne jeg :F
18-19 var det som først var antydet, siste jeg googlet frem nå var 21. Det er lenge til!Da er det bare å smøre seg med tålmodighetvår står ferdig i 2018 mener jeg
![]()
Ikke spist middag ennå? Håper du fikk i deg litt mat nå daBegynner å bli skikkelig sulten nå.
Ca 15 minutter til mat
Spiser alltid sent på lørdager...Ikke spist middag ennå? Håper du fikk i deg litt mat nå da![]()
God kveldGod kveld jenterhar dere hatt en fin dag?
Her har vi nettopp spist sen middag etter vi va på bursdagsfeiring og ser på Pirates of Carribean (igjen)![]()