Skravletråd April

Her nyter jeg siste øla mens gubben måtte legge seg med frøkna som hadde reist seg i senga og sto og lo :p
Hehe, bra han gjorde det ;)
Jeg har fått mala og sitter nå å vurderer å legge meg eller ikke.

Vi hadde pizza idag og planen var å kjøpe kebabpizza men de hadde ikke kebabkjøtt uten gris!
Altså kebab kommer fra Tyrkia, man får ikke kebab med gris i der så hvorfor skal de lage alt med gris i her :mad: skjønner at de tenker økonomi men langt fra noe original kebab :p

Ble en helt plain pizza med biff istedenfor og selvom den pizzerian er i gang avstand kommer vi nok til å slutte å kjøpe derifra og heller få noe med mer variasjon ;)

Ja er det ikke det da? Hadde du stormrier? Jeg hadde "vanlige" rier som ble kraftigere for hver ri. Men pauser mellom :) kunne kommunisere osv :)
Min ble bare kraftigere, men sov i pausene var så utmattet. Tror det ut fra hva jeg leste :)

Hehe :p
Jeg unner deg den,jeg er sånn som blir glad når andre vinner likeså mye som å vinne selv :)
Er delvis sånn, liker jeg personen blir jeg glad ;)
Men skulle gjerne hatt den stelleveska, har hatt lyst på den siden første gang den var premie her inne ;)

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet:P vår står ferdig i 2018 mener jeg:P
18-19 var det som først var antydet, siste jeg googlet frem nå var 21. Det er lenge til!

God kveld jenter :) har dere hatt en fin dag?
Her har vi nettopp spist sen middag etter vi va på bursdagsfeiring og ser på Pirates of Carribean (igjen) :)
God kveld :) Hatt en strålende dag :) Vært på lang tur med min kjære <3 duppet av på sofaen, spis middag og nå er det straks natta:) Ser på den vi også :) For endte gang ;)

Og ukens lørdagskveld..gikk på badet med trøtt lillemor 1845, hun sov ca 20 da ungene skulle på badet, jeg skulle bare ligge her i fall hun våknet av dem som var litt høylytte.

Haha.. Står opp nå

Back
Topp