Ikke i bruk
Forumet er livet
Siste kampen... Snuppa scoret 5 mål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKose dere idag![]()
Ventet egentlig ikke så lenge.Jepp riktig detoi såpass. Ventet litt lenge med å dra inn du da :O
Det er en smerte som ikke kan beskrivesheldigvis fikk vi N og snart ikke enda er Theo her
![]()
Så flink![]()
Siste kampen... Snuppa scoret 5 mål
Tusen takkKose dere idag![]()
Hvor gammel er han da?Kan ikke snart mini begynne å gå selv da? Begynner å bli tung å bære på når han ikke har noe å støtte seg til :-/
Er veldig stolt. Hun spilte nå mot to jenter som har mobbet henne mye tidligere. Så hun var klar for å knuse dem på banen som hevn... and she did!!!!Så flink![]()
Oops, fort gjort daYe ye da er visst vi med i klubben med foreldre som ikke har kontroll..
Trodde byrsdagen startet 14 men den startet 10.30
. Det oppdaget vi 10.34
Skjønner det, er slitsomtTusen takkFortsatt dårlig i dag å, så begynner å bli skikkelig lei no
![]()
EffektivtJa det gikk ganske radig unnable indusert da så derfor har jeg ganske god kontroll over lengden
hadde kun murringer. Så tok jm vannet og da startet riene med en gang. Og vips var det over
![]()
Neida, vi skravler typisk lørdagDere skravler for sakte i dag... tempo tempo jenter...
Hørtes veldig hektisk utVentet egentlig ikke så lenge.hvor ofte får man høre at man bør dra inn med engang? Man får beskjed ok å vente så og så lenge..
Jeg hadde rier i en halvtime hvor eg målte hyppigheten. Og da var jeg sikker på at dette var rier.. Hadde konstant vondt hele tiden samtidig som riene kom. Ringte sykehuset som ba meg om å telle men som ville ha meg inn for sjekk siden jeg virket veldig usikker og reddgråt under samtalen var vanskelig å ringe sykehuset. Så ventet jeg vell kanskje nok en halvtime før jeg ringte taxi så måtte jeg få alt med meg ut. Sette meg i taxien og av gårde. Verste taxi turen hele midt liv
så var jeg på sykehuset kanskje 20-25 min før de sjekket meg fordi de så fostervann i urinprøven. Jeg sa ingenting xD så var kun en time på sykehuset før han ble født så dro rimelig tidlig av gårde vil eg si
men de verste åpningstidene var sikkert i taxien
Når ble det oppdaget ? På oul? Eller bare plutselig startet fødselen av seg selv ?
Krysser jo fingre for detJa det må den jo! Men forventer det altså!![]()
Dere kan da bedre enn dette? ??Neida, vi skravler typisk lørdag![]()
Driver du med photoshop?Hvertfall på bilder![]()
Aktivisere de to andreHøres jo kjekt uthva skal du finne på når et barn er i besøk?
![]()
Nesten 80 kvm så jaHar dere stor veranda?![]()