Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Har dere stor veranda?Er veldig deilig på verandaen nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere stor veranda?Er veldig deilig på verandaen nå![]()
Greit nok detBare pølser og sommerkoteletter![]()
Ja det kan detHehe, ja det er utallige møterKan være en spesiell måte man møttes på byn også, kom jeg til å tenke på
![]()
Nei egentlig ikke. Men merker det blir lange dager når han har tomten å rydde også. Forhåpentligvis begynner vi så fort som mulig men først må tomten bli ferdig ryddet. Svigerfar var av typen som samlet på "alt" og ikke skulle kaste noe så er masse skrot av alt fra gamle biler som er skikkelig rustne til båter, stål masse trær som må vekk osv. Nå holder gubben på med trærene slik at båter og stål kan tas vekk. Svigerfar så ikke at skulle vi bygge så måtte alt dette bort for hva hvis vi eår behov for noe av det
Ja noen er son jaNja må ut på noen ærender ser jeg så blir vel det![]()
så greit daFin alder der der
Vi har faktisk lært N og klare å sove borte hos andre når vi er på besøkOg at hun sovner igjen når vi kommer hjem
Da får vi også litt mer tid med vennene våre når vi er borte
![]()
KanskjePlutselig blir det på impuls vettu![]()
Ja får detJa noen er son jadu får no gjort litt andre ting iallefall
![]()
JaKjedelig da, men men må nyte den tiden godt da![]()
Jepp det sa legene til meg :O brukte ikke mye tid fra 4cm. Ble sjekket 05:50 og 06:00 kom pressriene 06:11 var hun ute. Hjelpes :O det som kalles aktiv fødsel?Jakan jeg skjønne. Ja men ikke like fort som din. Regnes jo som første gangs innen 3 timer då var ikke langt unna styrtfødsel her og. Av og til går styrtfødsel fortere andre gangen. Hvorfor går du på blodfortynnende ?
Ja ble så mange qoter for meg xDVi hadde to samtaler her jaHaha
![]()
Går nok veldig snart skal du seKan ikke snart mini begynne å gå selv da? Begynner å bli tung å bære på når han ikke har noe å støtte seg til :-/
Og da hjelper det med tynnere blod?Jepp det sa legene til meg :O brukte ikke mye tid fra 4cm. Ble sjekket 05:50 og 06:00 kom pressriene 06:11 var hun ute. Hjelpes :O det som kalles aktiv fødsel?
Pga vi har en engel født i uke 19![]()
Og snart ønsker du at han var noen mnd yngreKan ikke snart mini begynne å gå selv da? Begynner å bli tung å bære på når han ikke har noe å støtte seg til :-/
Jepp riktig detOg da hjelper det med tynnere blod?jeg aner ikke hvor lenge jeg var i aktiv fødsel kom inn. Tok en irinprøve og hadde full åpning men måtte vente med å presse xD
Huff må være grusomt å få en engel når man begynner å glede seg så veldig til de kommer![]()
Høres kjekt ut detvi skal ha barnevakt og dra ut med venner
spise og drikke litt
har ikke drukket på 2 år så det blir nok ikke så mye for min del xD
Kose dere idagGå meg en lang tur med min kjære siden N er med besteforeldre sine i dagHun ville på Leo's
i dette fine været.. Så får se hva de velger at de skal gjøre
![]()
Hva med deg?
Skal detoi det var sykt :O de spurte hvor langt unna jeg bodde. Tror ikke jeg hadde fått dratt hjem om jeg hadde bodd lenger unna