Skravletråd April

Nei egentlig ikke:). Men merker det blir lange dager når han har tomten å rydde også. Forhåpentligvis begynner vi så fort som mulig men først må tomten bli ferdig ryddet. Svigerfar var av typen som samlet på "alt" og ikke skulle kaste noe så er masse skrot av alt fra gamle biler som er skikkelig rustne til båter, stål masse trær som må vekk osv. Nå holder gubben på med trærene slik at båter og stål kan tas vekk. Svigerfar så ikke at skulle vi bygge så måtte alt dette bort for hva hvis vi eår behov for noe av det
Nja må ut på noen ærender ser jeg så blir vel det:)
Ja noen er son ja :) du får no gjort litt andre ting iallefall :)

Huff altfor mye jeg skulle gjort idag damer, tviler på at jeg får gjort så mye da :p
Også må jeg finne ut hva vi skal spise idag

Ja :) kan jeg skjønne. Ja men ikke like fort som din. Regnes jo som første gangs innen 3 timer då var ikke langt unna styrtfødsel her og. Av og til går styrtfødsel fortere andre gangen. Hvorfor går du på blodfortynnende ?
Jepp det sa legene til meg :O brukte ikke mye tid fra 4cm. Ble sjekket 05:50 og 06:00 kom pressriene 06:11 var hun ute. Hjelpes :O det som kalles aktiv fødsel?
Pga vi har en engel født i uke 19 ❤️

Kan ikke snart mini begynne å gå selv da? Begynner å bli tung å bære på når han ikke har noe å støtte seg til :-/

Kan ikke snart mini begynne å gå selv da? Begynner å bli tung å bære på når han ikke har noe å støtte seg til :-/
Går nok veldig snart skal du se :) skjer plutselig :)

Jepp det sa legene til meg :O brukte ikke mye tid fra 4cm. Ble sjekket 05:50 og 06:00 kom pressriene 06:11 var hun ute. Hjelpes :O det som kalles aktiv fødsel?
Pga vi har en engel født i uke 19 ❤️
Og da hjelper det med tynnere blod? :) jeg aner ikke hvor lenge jeg var i aktiv fødsel kom inn. Tok en irinprøve og hadde full åpning men måtte vente med å presse xD
Huff må være grusomt å få en engel når man begynner å glede seg så veldig til de kommer :(

Og da hjelper det med tynnere blod? :) jeg aner ikke hvor lenge jeg var i aktiv fødsel kom inn. Tok en irinprøve og hadde full åpning men måtte vente med å presse xD
Huff må være grusomt å få en engel når man begynner å glede seg så veldig til de kommer :(
Jepp riktig det :) oi såpass. Ventet litt lenge med å dra inn du da :O
Det er en smerte som ikke kan beskrives :( heldigvis fikk vi N og snart ikke enda er Theo her ❤️

Høres kjekt ut det :) vi skal ha barnevakt og dra ut med venner :) spise og drikke litt :) har ikke drukket på 2 år så det blir nok ikke så mye for min del xD
Gå meg en lang tur med min kjære siden N er med besteforeldre sine i dag :) Hun ville på Leo's :o i dette fine været.. Så får se hva de velger at de skal gjøre:)

Hva med deg?
Kose dere idag :)

Blir utedag i morgen :)
Skal pakke litt bager. Planen nå full avslapping :)

Skal det :) oi det var sykt :O de spurte hvor langt unna jeg bodde. Tror ikke jeg hadde fått dratt hjem om jeg hadde bodd lenger unna

Ja det gikk ganske radig unna :p ble indusert da så derfor har jeg ganske god kontroll over lengden :p hadde kun murringer. Så tok jm vannet og da startet riene med en gang. Og vips var det over :p

Back
Topp