Skravletråd April

Så søtt, helt hekta på kjoler for tiden? Da er det kanskje lurt at mamma pakker bagen ;) Ja vi syns det passet ganske ;) Nja, sånn nogenlunde :/ Våknet med litt vondt på den ene siden, men overkommelig ;) Synd posten ikke kommer på lørdager lenger :( Så må nok vente til mandag med å få puta mi :)
Jepp hihi :) huff ikke godt det der :( helt idiotisk at de kuttet ut posten på lørdager synes jeg ....

Oi så spennende :) Hvor gammel er han?

Veldig greit å få vært med venner igjen ;) Har dessverre mistet venner pga barn også :( Så bra dere tar dere litt tid til det og :)
Han er ca 14 mnd :)
Er greit når man har sjansen :) har jeg og :( ikke gøy. Ikke ofte vi har anledning til å gjøre noe..

Hørtes ho veldig koselig ut. Ta en grillfest her til sommeren med alle på forumet? ? ;) :) :)
Signerer med en gang om der er lov :) Det var en veldig koselig og kort drøm :) Vi skravla i vei, bare face to face og hadde sånne kort med emojier :p for p uttrykke oss :D

Huff. Blir det slitsomt for deg? Når begynner dere å bygge? :)
Nei egentlig ikke:-). Men merker det blir lange dager når han har tomten å rydde også. Forhåpentligvis begynner vi så fort som mulig men først må tomten bli ferdig ryddet. Svigerfar var av typen som samlet på "alt" og ikke skulle kaste noe så er masse skrot av alt fra gamle biler som er skikkelig rustne til båter, stål masse trær som må vekk osv. Nå holder gubben på med trærene slik at båter og stål kan tas vekk. Svigerfar så ikke at skulle vi bygge så måtte alt dette bort for hva hvis vi eår behov for noe av det

Han er ca 14 mnd :)
Er greit når man har sjansen :) har jeg og :( ikke gøy. Ikke ofte vi har anledning til å gjøre noe..
Fin alder der der :)

Vi har faktisk lært N og klare å sove borte hos andre når vi er på besøk ;) Og at hun sovner igjen når vi kommer hjem :) Da får vi også litt mer tid med vennene våre når vi er borte :)

Man må bare være positiv oppi det hele her :) ble selvsagt lei meg i natt men men... Ja gikk fort i svingene der :) fort det og da :) ja det er jo det, og jeg går på blodfortynnende så det er ikke reelt nå kan man si
Ja :) kan jeg skjønne. Ja men ikke like fort som din. Regnes jo som første gangs innen 3 timer då var ikke langt unna styrtfødsel her og. Av og til går styrtfødsel fortere andre gangen. Hvorfor går du på blodfortynnende ?

Så koselig da:D
Jeg er hjemme alene med barna, skal kjøre eldste i bursdag straks:)
Høres jo kjekt ut :) hva skal du finne på når et barn er i besøk? :)

Back
Topp