Ikke i bruk
Forumet er livet
Shit happendsYe ye da er visst vi med i klubben med foreldre som ikke har kontroll..
Trodde byrsdagen startet 14 men den startet 10.30
. Det oppdaget vi 10.34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shit happendsYe ye da er visst vi med i klubben med foreldre som ikke har kontroll..
Trodde byrsdagen startet 14 men den startet 10.30
. Det oppdaget vi 10.34
Om formen tillater det, jaJoa med vil jobbe mest mulig denne sommeren![]()
Man må bare være positiv oppi det hele herJaviktig å handle holdning for å kunne gjennomføre det
det er fort der
de sier jo at styrfødsler er verre pga større fare for store blødninger
jeg er glad jeg slapp min tok 3 t 25 min
![]()
Da har dere litt tid daSist gang bestilte vi ca en mnd før vi dro . Men så langt har vi ikke bestilt noe enda![]()
Sikkert kjekkere å låne enn eie![]()
Godt dunker sporty![]()
Det vil jeg troSmakte like godt til frokost!![]()
Grusomme bilderbare vent til du ser bilder fra I dag !
Total unødig bruk av resurserJa ikke sant vel
Helt typisk detJa litt for tidlig spør du meg:-/. Men typisk når gubben har arbeidshelg som dørvakt. Da jeg hadde arbeidshelg forrige helg sov han til 8-9 tiden
Skal detNå har du med å ta det med ro!
Jeg har 2 stryrt og en rask førstegangsfødel bak meg. Siste er registret med aktiv fødsel på 25 minveldig greit egentlig!
pusta igjennom riene og slapper av i pausene.
Krysser fingre for at T holder seg i magen lenge tilHei![]()
Våknet omtrent til normaltid for helg her. N hadde sovet hele natten. Sovnet vel i 3 tiden da stoppet det.
Da er det å telle ned 20 dager som er kritisk og etter det er det ikke kritisk mer. Endte på sykehuset i natt etter disse smertene. Ctg ga litt utslag og ul viste forkortet livmorhals 2,5 cm. Akkurat på grensen så få strenge beskjeder om hva som er greit og ikke. Skal på kontroll tirsdag eller onsdag for å se om det har blitt noen forandring. Håper det holder seg stabilt en stund og at han får bli i magen en god stund til
Så planen idag er ikke så mye. N burde komme seg ut litt å få lekt siden det er så fint vær
Litt spesielt møte, og var ikke love at first sight akkuratHahaJa kanskje ikke det beste møte men, syns det er så koselig med litt anderledes møter enn bare sånn vi møttes på byn liksom (litt sånn som vår)
![]()
Samme som herTacotaco fredag hver fredag
![]()
Ja det må den jo! Men forventer det altså!Om formen tillater det, ja![]()
Så koselig daSkal ut med et venneparhar fått barnevakt som kommer om noen timer
så gleder meg. Hva med deg?
![]()
Er veldig deilig på verandaen nåHøres litt mer ut som vår![]()
Så søtt, helt hekta på kjoler for tiden? Da er det kanskje lurt at mamma pakker bagenJa han skal hete detja og da blir det garantert kjoler
![]()
Tobias er og ett veldig fint navn dasov du godt i natt da?
![]()
Bare pølser og sommerkoteletterHva skal dere grille?![]()
Helt sant!Ha ha du altså ❤
TakkKrysser fingre for at T holder seg i magen lenge til![]()