Jaaa!!!Sooool
Åååå jeg blir så glad av sol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa!!!Sooool
Åååå jeg blir så glad av sol
Godt å høre at du faktisk dro på sykehusetHei
Våknet omtrent til normaltid for helg her. N hadde sovet hele natten. Sovnet vel i 3 tiden da stoppet det.
Da er det å telle ned 20 dager som er kritisk og etter det er det ikke kritisk mer. Endte på sykehuset i natt etter disse smertene. Ctg ga litt utslag og ul viste forkortet livmorhals 2,5 cm. Akkurat på grensen så få strenge beskjeder om hva som er greit og ikke. Skal på kontroll tirsdag eller onsdag for å se om det har blitt noen forandring. Håper det holder seg stabilt en stund og at han får bli i magen en god stund til
Så planen idag er ikke så mye. N burde komme seg ut litt å få lekt siden det er så fint vær
Så detByttet profilbilde på fb o går å fikk høre jeg så ut som ei dukke
![]()
Håper du får en super vakt på jobbJeg er trøtt. Kose meg med ungene, en god lang dusj og senere jobb med kjekke kollegaer. Travelt blir det men er vi nok folk blir det bare kjekt![]()
Godt å kunne gjøre kuppYes utrolig fine klær
Glad jeg kjøpte de
Vi dro i høst og hadde mellomlandinger. Var veldig stressende. Såvidt vi rakk flyet pga forsinkelser og spesialbagasje på gsrdemoen.. Løpe over hele flyplassen med baby ikke så gøy..Det er det besteSlippe å bytte fly og mellomlande
Vi snakker om å dra til allicanteMamma har en venninne som har hus der som vi kan låne
Ja jeg gleder meg virkelig til telting altså![]()
Glad for detGodt å høre at du faktisk dro på sykehuseti stedet for å vente til i dag
hva har du fått beskjed om? Å ta det veldig med ro?
hvorfor kritisk i akkurat 20 dager?
Skal ut med et venneparGod morgen
Hva skal du idag?
Høres litt mer ut som vårHeldigvis ikke
Her er det sol og +11![]()
Hva skal dere grille?Ingen store planer
Vi skal grille for første gang da!
Nei det er forståelig at du ikke kan.. Ja han får ta i et tak på det viktigste husarbeidet, klesvask og matlagingJanei, men hadde ikke fått lov å kjøre selv heller. Taxi kostet mindre enn jeg trodde. Ja, så nå må jeg bare la husarbeid gå til mannen. Det er ikke lett med hormoner
![]()
Også får jeg fikse en bag til sykehuset som bare står klar. Klær til Theo hadde vært alt for store og å fikse ting hjemme ordner seg på en måte![]()
Det som eventuelt må fikses er en bag til N så den også står klar med min tenker jeg
Så kjektTa det helt med robestemor og bestefar kommer å henter N og skal passe hun
De hadde så lyst til det, så sa ikke nei takk til en dag med de
. Hva med deg?
Hehe ja. Men bedre å kjøre til butikken enn å gå med barnevogn på glatt fortauÆsj. Den er passe kjip i slutten av april... sommerdekk på også eller?
Ja han skal hete detNei det er forståelig at du ikke kan.. Ja han får ta i et tak på det viktigste husarbeidet, klesvask og matlagingEn bag hadde vært lurt i tilfellet
Skal han hete Theo? Så utrolig fint
Vi var inne på samme her N og Theo men vi endte opp med Tobias
N kan jo hjelpe deg med å pakke en bag til seg om hun klarer
![]()
Så bra daForeløpig ja. Mini sover og jeg lurer på hva vi skal finne på for noe idag
![]()
Ja da er det full forståelse for direktefly! Hadde dere bestilt ?Vi dro i høst og hadde mellomlandinger. Var veldig stressende. Såvidt vi rakk flyet pga forsinkelser og spesialbagasje på gsrdemoen.. Løpe over hele flyplassen med baby ikke så gøy..
Høres kjekt utav og til skulle jeg ønske jeg hadde et feriehus i syden
Så brahåper det blir kjekt og ikke ubehagelig
![]()
Du får slappe av så mye som muligGlad for detminst mulig aktivitet og ny kontroll neste uke
20 dager til uke 34 da trenger han ikke lungemodning og de stopper ikke fødselen om det skulle skje noe. Pga styrtfødsel med N så er det litt kritisk før det
Sist gang bestilte vi ca en mnd før vi dro . Men så langt har vi ikke bestilt noe endaJa da er det full forståelse for direktefly! Hadde dere bestilt ?
Ja jeg misunner de som har detMen da er det veldig greit å låne
Høygravid og telting blir spennendeMen jeg tar utfordringen
![]()
Skal det nåDu får slappe av så mye som mulighåpe han holder seg da
greit å slippe mer enn nødvendig
hvor lang tid tok styrtfødselen din?
Så hyggeligSå kjekther kommer bestemor og bestefar og henter P så skal vi ut å spise med venner senere
skal de ha henne noen timer?
![]()