Skravletråd April

Skal det nå :) satser på det :) hver dag som går nå hvor jeg er flink er viktig ❤️ 2 timer og 11 min :p
Ja :) viktig å handle holdning for å kunne gjennomføre det :) det er fort der :) de sier jo at styrfødsler er verre pga større fare for store blødninger :o jeg er glad jeg slapp min tok 3 t 25 min :p

Så hyggelig :) Blir nok hele dagen her tenker jeg :) De elsker å være med hun så vi skal nok hente henne i kveld ;)

Så koselig at dere skal ut med venner :) Skal dine ha P hele dagen?
Så kos da :)
Ja gleder meg vi er aldri med venner lengre :o han skal sove over for første gang uten oss i nærheten :) sovet der en gang før men da kom vi og sov på gjesterommet etter leggetid :p

Tydelugvis. Men jeg ringer igjen jeg når vi har fått timen
Ja gjør det! Burde da gå ann og komme med ekstra informasjon uten at det skal resultere i en ny time

Ye ye da er visst vi med i klubben med foreldre som ikke har kontroll..

Trodde byrsdagen startet 14 men den startet 10.30
. Det oppdaget vi 10.34

Skal det nå :) satser på det :) hver dag som går nå hvor jeg er flink er viktig ❤️ 2 timer og 11 min :p

Nå har du med å ta det med ro!
Jeg har 2 stryrt og en rask førstegangsfødel bak meg. Siste er registret med aktiv fødsel på 25 min :) veldig greit egentlig! :p pusta igjennom riene og slapper av i pausene.

Æsj. Den er passe kjip i slutten av april... sommerdekk på også eller?
Vi har i alle fall to biler med sommerdekk under ti+ cm med snø, og ikke lenger avtale om måking av veien (bor i enden av en relativt lang, privat, blindvei)

Langt i fra;) Av en eller annen grunn så var vi tidlig vis hjemme hos deg, alle damene som skravler her :) Men ingen ville si noe om hvem som var hvem her inne :p Hjalp deg med å rydde frem hagemøblene slik at alle fikk sitte :) Å så våknet jeg ;) :p
Hørtes ho veldig koselig ut. Ta en grillfest her til sommeren med alle på forumet? ? ;) :) :)

Så kos da :)
Ja gleder meg vi er aldri med venner lengre :o han skal sove over for første gang uten oss i nærheten :) sovet der en gang før men da kom vi og sov på gjesterommet etter leggetid :p
Oi så spennende :) Hvor gammel er han?

Veldig greit å få vært med venner igjen ;) Har dessverre mistet venner pga barn også :( Så bra dere tar dere litt tid til det og :)

Back
Topp