Det er nesten som om klimaet har forskjøvet seg med to mnd, ingen snø i november/desember men i februar/mars++Typisk. Mannen sa det i går når det begynte å snø at i desember når vi vil ha snø mangler det og nå når vi vil ha vår kommer den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nesten som om klimaet har forskjøvet seg med to mnd, ingen snø i november/desember men i februar/mars++Typisk. Mannen sa det i går når det begynte å snø at i desember når vi vil ha snø mangler det og nå når vi vil ha vår kommer den![]()
Liker å være tidlig ute... første kamp var 9. Nå har snuppa mi spilt en av 4 kamper,og scoret to mål7.45 ??? Wow det var tidlig
Nwwwaa <3 Herlig møteTja litt men elsker meg nede der da![]()
Vi møttes når jeg kom inn på apoteket han jobbet i, i hurghada med betent visdomstann![]()
Var på ferie med familien for pappa ble 40. 6 år siden nå da![]()
Høres kjekt ut detHer ska vi i familiebursdag til en 5-åring idagder pleier det å være mye godt å spise
Enn du da?
Tannlegekompaniet er råflinke med de som har tannlegeskrekkEr det jeg også har![]()
Så veldig fint ut der![]()
Nope. Men var to minusgrader og is på bilen da vi dro kl 7.45 i dag
Gå meg en lang tur med min kjære siden N er med besteforeldre sine i dagPlaner for dagen ?
Uff da.. var det mareritt??God morgen Tamaraskal prøve å få til det
Jeg drømte om deg i natt btw
![]()
OkiDa øker vi til 23 500![]()
![]()
![]()
TacoDeilig å dra bort på middaghva spiste dere?
Ja det er detBare vinn vinn situasjon den middagen![]()
Heldig daTja grønt her og sola skinner![]()
Æsj. Den er passe kjip i slutten av april... sommerdekk på også eller?Så veldig fint ut derher måtte bilen kostet frem 3)
Det er godtJa glad for detskal det nå. Alt for lillebror
![]()
fikk dra hjem med strenge beskjeder på hva som er greit og ikke
Hatt en god morgen? God søvn?God morgen![]()
Foreløpig jaHatt en god morgen? God søvn?![]()
Huff. Blir det slitsomt for deg? Når begynner dere å bygge?Nei ikke mye spennende som skjer her. Gubben skal rydde på eiendommen hvor vi skal bygge så jeg sitter alene med mini sikkert hele helgen. Du da?
Langt i fraUff da.. var det mareritt??![]()
JaDet er godtJa hva gjør man ikke for lillegutt Og at du fikk reise hjem
Men har du ikke førerkort slik at du kan kjøre selv? Siden du tar taxi? Bra du fikk instrukser på hva du kunne og ikke kunne
![]()
Usj...lykke til!Blæ på mandag har jeg tannlegetime