Skravletråd April

Her ska vi i familiebursdag til en 5-åring idag :) der pleier det å være mye godt å spise ;)
Enn du da?
Høres kjekt ut det :) vi skal ha barnevakt og dra ut med venner :) spise og drikke litt :) har ikke drukket på 2 år så det blir nok ikke så mye for min del xD

5932cf2ca60e1764884805b433abb8ba

Nope. Men var to minusgrader og is på bilen da vi dro kl 7.45 i dag
Så veldig fint ut der :) her måtte bilen kostet frem 3)

Ja glad for det :) skal det nå. Alt for lillebror :) ❤️ fikk dra hjem med strenge beskjeder på hva som er greit og ikke
Det er godt❤️ Ja hva gjør man ikke for lillegutt Og at du fikk reise hjem;) Men har du ikke førerkort slik at du kan kjøre selv? Siden du tar taxi? Bra du fikk instrukser på hva du kunne og ikke kunne ;)

Nei ikke mye spennende som skjer her. Gubben skal rydde på eiendommen hvor vi skal bygge så jeg sitter alene med mini sikkert hele helgen. Du da?
Huff. Blir det slitsomt for deg? Når begynner dere å bygge? :)

Uff da.. var det mareritt?? :P
Langt i fra;) Av en eller annen grunn så var vi tidlig vis hjemme hos deg, alle damene som skravler her :) Men ingen ville si noe om hvem som var hvem her inne :p Hjalp deg med å rydde frem hagemøblene slik at alle fikk sitte :) Å så våknet jeg ;) :p

Det er godt❤️ Ja hva gjør man ikke for lillegutt Og at du fikk reise hjem;) Men har du ikke førerkort slik at du kan kjøre selv? Siden du tar taxi? Bra du fikk instrukser på hva du kunne og ikke kunne ;)
Ja ❤️ nei, men hadde ikke fått lov å kjøre selv heller. Taxi kostet mindre enn jeg trodde. Ja, så nå må jeg bare la husarbeid gå til mannen. Det er ikke lett med hormoner :p
Også får jeg fikse en bag til sykehuset som bare står klar. Klær til Theo hadde vært alt for store og å fikse ting hjemme ordner seg på en måte :)

Det som eventuelt må fikses er en bag til N så den også står klar med min tenker jeg

Back
Topp