Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
JaSkal det nåsatser på det
hver dag som går nå hvor jeg er flink er viktig
2 timer og 11 min
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSkal det nåsatser på det
2 timer og 11 min
![]()
Så kos daSå hyggeligBlir nok hele dagen her tenker jeg
De elsker å være med hun så vi skal nok hente henne i kveld
Så koselig at dere skal ut med vennerSkal dine ha P hele dagen?
Ikke bare litt tidlig ute da skjønner jegLiker å være tidlig ute... første kamp var 9. Nå har snuppa mi spilt en av 4 kamper,og scoret to mål![]()
![]()
Hvor holder de til?Tannlegekompaniet er råflinke med de som har tannlegeskrekk![]()
Vet ikke helt ennåGå meg en lang tur med min kjære siden N er med besteforeldre sine i dagHun ville på Leo's
i dette fine været.. Så får se hva de velger at de skal gjøre
Hva med deg?
Ha ha du altså ❤Så detog er helt enig!!
![]()
Ja gjør det! Burde da gå ann og komme med ekstra informasjon uten at det skal resultere i en ny timeTydelugvis. Men jeg ringer igjen jeg når vi har fått timen
Det er det så absoluttGodt å kunne gjøre kupp![]()
Tja vet nå ikke helt, det første han gjorde var jo å undersøke munnen minNwwwaa <3 Herlig møte![]()
Kunne ikke hatt den tidligere?Ja det er deteneste ulempen er At middagen er 5 og vi bør være hjemme 7
![]()
Ja og nyter det mellom all kles vaskenHeldig da![]()
Ja ikke sant velJa gjør det! Burde da gå ann og komme med ekstra informasjon uten at det skal resultere i en ny time
Skal det nåsatser på det
2 timer og 11 min
![]()
Tusen takkFysj da
Masse god bedring!
Fortsatt dårlig i dag å, så begynner å bli skikkelig lei no

Vi har i alle fall to biler med sommerdekk under ti+ cm med snø, og ikke lenger avtale om måking av veien (bor i enden av en relativt lang, privat, blindvei)Æsj. Den er passe kjip i slutten av april... sommerdekk på også eller?
HahaTja vet nå ikke helt, det første han gjorde var jo å undersøke munnen min![]()
Hørtes ho veldig koselig ut. Ta en grillfest her til sommeren med alle på forumet? ?Langt i fraAv en eller annen grunn så var vi tidlig vis hjemme hos deg, alle damene som skravler her
Men ingen ville si noe om hvem som var hvem her inne
Hjalp deg med å rydde frem hagemøblene slik at alle fikk sitte
Å så våknet jeg
![]()
![]()
Vestergaten og ute på HelgelandsmoenHvor holder de til?
Er fornøyd med han jeg har til vanlig jeg altså
Oi så spennendeSå kos da
Ja gleder meg vi er aldri med venner lengrehan skal sove over for første gang uten oss i nærheten
sovet der en gang før men da kom vi og sov på gjesterommet etter leggetid
![]()