Jeg får sjekke oppSå de hadde noen der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får sjekke oppSå de hadde noen der
TakkNydelig !!!
Du lider også av tenke-på-alle-andre syndromet?Ja, det er vel sånnnoen ganger trenger jeg at noen forteller meg at jeg må ta vare på meg selv også
![]()
Du får gjøre detJeg får sjekke opp![]()
Koselig med armkrokIkke dårlig altså... Jeg fikk en invitasjon jeg ikke klarte å motstå i går jeg da :armkroken til mannen. Så gav meg med skravlinga forholdsvis tidlig, og fikk ikke med meg![]()
Ubehagelig :/ håper dusjen hjalpJeg er så veldig kald i dag.. skal ta meg en god og varm dusj, enda jeg har dusjet og vært i bassenget i dag
Ja det er fantastisk hvordan de vokser og utvikler segSå bragleder meg allerede til å se Lillemor vokse det første året
![]()
Det er en deilig følelse. Ogndet beste er jo npr man kan toppe det med å øegge seg.i rent sengetøyDet var så godt! Nå er kroppen varm og nyinnsmurt med krem![]()
Ja, man må det! Og så hadde ci liksom sittet med hver sin sljerm i sånn typ 2 timer såMan må prioritere en armkrok innimellom ja
Så herlig!
Jeg å ! Må kjøre hjemmefra 07:15 i morraSkal jeg rekke å skrive her inne før natta får jeg starte nåselv om snuppa ikke sover... Hun er trøtt nå da. Men alt for sent :/
Tenkte jeg kanskje kunne finne en ny bok vi kan lese i morgen. Hun elsker å bli lest for og jeg elsker den stunden
Så får hun legge seg tidligere bare når hun kutter ned duppen. Sier fra i bhg i morgen![]()
Begynt å jobbe igjen ?Da er man ferdig på jobb. Men sitter der enda med e-kurs frem til 23![]()
åjaTok meg en ekstrajobb% kveldsvakter
![]()
JaSkal dere noe gøy i helgen da jenter?
Godt å gjøre noen annet enn baby og sånt hele dagen. Og tjene pengeråjadeilig ?
Jajeg skal jobbe
du da ?
Ja ikke santGodt å gjøre noen annet enn baby og sånt hele dagen. Og tjene penger![]()
Hehe. Ta litt ofte hb kanskje?Ja, det er nok det, det blør jo mye fra nese og svelg.. jeg sa det til henne sist jeg var der at jeg burde ta en HB, men hun mente hu skulle vente. .. nå skal vi følge ekstra med![]()