Så slitsomt!Jobb om et par timer. Huset er bomba, frøkna er sur, jeg er langt fra ordna og trøtt er vi alle sammen. Jippi for en dag![]()
Håper du får en fin vakt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så slitsomt!Jobb om et par timer. Huset er bomba, frøkna er sur, jeg er langt fra ordna og trøtt er vi alle sammen. Jippi for en dag![]()
Æsj så kjiptLiten tulle som har lakenskrekk her nå:/
Flotte mål på snuppaSnuppa var 6,7kg og 64cm![]()
Spisenekt idag?Har en liten frøken som ikke vil spise idager ikke mye mat hun har fått i seg.
Hihi, livat vil jeg tro6 unger rundt middagsbordet..... jeg blir smågal...
Godt du skal på husmorferie i morgenÅ fytti katta jeg er sliten
Roa seg ned nå, men vært uvanlig grinete i dag. Liker ikke når ting viker fra normalen.Æsj så kjipt
Ja, det er nok det, det blør jo mye fra nese og svelg.. jeg sa det til henne sist jeg var der at jeg burde ta en HB, men hun mente hu skulle vente. .. nå skal vi følge ekstra medMen kjære deg. Du må ta vare på deg selv ♡ men er det noe og grunnet sykdommen?
Joda,bebis har det fint, jeg har veldig lav blodprosent så jm ble litt sint på megGikk det bra da?![]()
Til og med to turer. Regn først i kveldHørtes herlig ut![]()
Sliten etter dagen?Den er helt grei
Hihi, livat vil jeg tro![]()
Ok! Jeg har også jobba med de yngste, er usikker hva det blir til til når jeg skal tilbske i årJobbet som pedleder med de yngste nå når jeg ble sykemeld. Skal inn til de eldste når jeg kommer tilbake fra permisjon![]()
Er det dårlig organisert ? Det høres likt du som vår barneidrett,hun er med på dans istedetfor ..Det er jeg som ikke vil. Hun liker det. Reelt sett leker hun bare helt uten styring og surrer omkring. Enten sammen med bestevennene sine, eller i dag når de ikke var der, alene.
Du må ta vare på deg selv!Merker formen ikke er helt på topp ja. 5 min fotball å jeg hostet 200 ganger på den tiden..
Det skjønner jegRoa seg ned nå, men vært uvanlig grinete i dag. Liker ikke når ting viker fra normalen.
Det er jegSliten etter dagen?
Du har sikkert hørt det før i dag, men en god ting kan ikke sies for ofte: ta vare på deg selv <3Joda,bebis har det fint, jeg har veldig lav blodprosent så jm ble litt sint på meg![]()
![]()