Håper du har fått varmen igjenJeg er så veldig kald i dag.. skal ta meg en god og varm dusj, enda jeg har dusjet og vært i bassenget i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har fått varmen igjenJeg er så veldig kald i dag.. skal ta meg en god og varm dusj, enda jeg har dusjet og vært i bassenget i dag
Ja jeg syns de er drit kuleÆæhde var fancy.
Takk ja veldig fornøydSå fine![]()
Ja ikke sant velSååå lekker![]()
Nope, det har jeg ikkje.Sett på samsofie?
Da ville jeg gjort detVurderer sterkt å finne sengen
Klarte å finne denDa ville jeg gjort det![]()
Liker ikke sånne unaturlige ting som flyr og sånnSay whaaaat
Filmene er utrolig bradu burde se de
![]()
Så de hadde noen derNope, det har jeg ikkje.
Grattis med nye
Det var så godt! Nå er kroppen varm og nyinnsmurt med kremIkkeno godt å være sånn kald. Kosndeg i dusjen du![]()
Ja, det er vel sånnJa man blir jo bekymra når det er noen man er glad i![]()
Men regner med du har lært hvordan leve med det![]()
Men så kjedelig da. Jeg skal hoppeFerdig nå
Også har Jeg lært at vi ikke hopper![]()
Aii det bekkenet altsåEr alltid noe som må gjøres før en kan legge seg. Nå streiket bekkenet mitt og korsryggen så da ga jeg opp
![]()
De var drit kuleJa jeg syns de er drit kule![]()
Haha er ikke så mye flyving. Eller jo det er jo den sporten, som høres latterlig ut når de har oversatt det til norskLiker ikke sånne unaturlige ting som flyr og sånn![]()

takk takkGrattis med nye![]()
Ja ikke santDe var drit kulehadde jeg spilt trommer hadde jeg lett skaffet sånne
disco sticks.
Nydelig !!!Hei og god kveld![]()
Har ikke hatt tid til skravling. Våknet opp så rett i bhg. Snuppa var veldig sår så mye gråt ved levering![]()
Enda våken ... Så vi må kutte ned duppen tror jegsover halvannen time nå. Gikk jo så bra når vi kuttet den ned sist. Synes så synd på hun når hun ikke får nok søvn ...
Ellers møtte jeg ett vennepar i byen og deres 2 minste. Og før det spiste jeg lunsj med mamma og var innom mannen som jobber totalt alene. Stakkars mannen
Han hentet N så møtte de oss i byen og vi spiste utejentene holdt hender
3 mnd forskjellig på de og fikk holde lille gutten deres på 2 mnd
![]()
Ellers har jeg funnet kjolen min til bryllupet. Det er akkurat slik jeg vil ha![]()
Vis vedlegget 170444