Gjør nok det, jeg er bløder så jeg er vant til det igrunn. Bare alle andre som blir så redd for megKrysser fingrene for at det går bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør nok det, jeg er bløder så jeg er vant til det igrunn. Bare alle andre som blir så redd for megKrysser fingrene for at det går bra![]()
Jeg elsker mariusmønsterDen var fin da
Det er et pent mønsterJeg elsker mariusmønster
Kunne gjerne tenkt meg en i rød. Google rundt og se om den finnes andre stederSå kjedelig da![]()
Aldri prøvd det merket før jeg.Takk, ja liker godt pomp de lux![]()
Yes det er detDet er et pent mønster
Ikkeno godt å være sånn kald. Kosndeg i dusjen duJeg er så veldig kald i dag.. skal ta meg en god og varm dusj, enda jeg har dusjet og vært i bassenget i dag
Til deg?Kunne gjerne tenkt meg en i rød. Google rundt og se om den finnes andre steder![]()
Prøvde det i høst for første gang, en venninne dro meg med på ett slikt home party. Likte godt kvaliteten på det og hørt flere skryte av detAldri prøvd det merket før jeg.
Hopp i dusjenJeg er så veldig kald i dag.. skal ta meg en god og varm dusj, enda jeg har dusjet og vært i bassenget i dag
Til både jentungen og megTil deg?
Får satse på at jeg blir invitert av noen jeg ogsåPrøvde det i høst for første gang, en venninne dro meg med på ett slikt home party. Likte godt kvaliteten på det og hørt flere skryte av det![]()
Aha skjønnerTil både jentungen og meg![]()
Får håpe det. Tror det går an å bestille selv fra nettsiden deres også. Men ikke prøvd det selv endaFår satse på at jeg blir invitert av noen jeg også![]()
Det har jeg gjortFår håpe det. Tror det går an å bestille selv fra nettsiden deres også. Men ikke prøvd det selv enda
Da går det ihvertfall anDet har jeg gjort
Ja man blir jo bekymra når det er noen man er glad iGjør nok det, jeg er bløder så jeg er vant til det igrunn. Bare alle andre som blir så redd for meg![]()
Jeg får se senere. Akkurat nå tror jeg ikke jeg skal bestille så myeFår håpe det. Tror det går an å bestille selv fra nettsiden deres også. Men ikke prøvd det selv enda