Skravletråd April

Skal jeg rekke å skrive her inne før natta får jeg starte nå :) selv om snuppa ikke sover... Hun er trøtt nå da. Men alt for sent :/
Tenkte jeg kanskje kunne finne en ny bok vi kan lese i morgen. Hun elsker å bli lest for og jeg elsker den stunden ❤️
Så får hun legge seg tidligere bare når hun kutter ned duppen. Sier fra i bhg i morgen :)

Ikke dårlig altså... Jeg fikk en invitasjon jeg ikke klarte å motstå i går jeg da :armkroken til mannen. Så gav meg med skravlinga forholdsvis tidlig, og fikk ikke med meg :P
Koselig med armkrok ❤️ verdt å slutte skravling for synes jeg :)

Skal jeg rekke å skrive her inne før natta får jeg starte nå :) selv om snuppa ikke sover... Hun er trøtt nå da. Men alt for sent :/
Tenkte jeg kanskje kunne finne en ny bok vi kan lese i morgen. Hun elsker å bli lest for og jeg elsker den stunden ❤️
Så får hun legge seg tidligere bare når hun kutter ned duppen. Sier fra i bhg i morgen :)
Jeg å ! Må kjøre hjemmefra 07:15 i morra :o

Da er man ferdig på jobb. Men sitter der enda med e-kurs frem til 23 :)

Ja, det er nok det, det blør jo mye fra nese og svelg.. jeg sa det til henne sist jeg var der at jeg burde ta en HB, men hun mente hu skulle vente. .. nå skal vi følge ekstra med :p
Hehe. Ta litt ofte hb kanskje?:p

Back
Topp