Sånt er det her også!!!Vesla må ha middag når hun kommer hjem, ellers blir det styr!
Og siden hun slekter på mora si, og elsker taco.. må det bli sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånt er det her også!!!Vesla må ha middag når hun kommer hjem, ellers blir det styr!
Og siden hun slekter på mora si, og elsker taco.. må det bli sånn
Ja, og i tillegg skal vi ha tempura scampi og mozarella sticks med sursøt saus. Skikkelig fredagssnacksMmmmm.... vårruller er så godt!!!!
Skal lage en hel haug til frysern når jeg er ferdig med dette dritet..Fikk litt lyst på det nå ja... Er lenge siden sist.
Det er utrolig godt altså!! Har noen venninner som lager noen sykt gode, tror jeg må gå på kurs hos demFikk litt lyst på det nå ja... Er lenge siden sist.
Du kan friste dU!!!!!! Kos dere max!!!!Ja, og i tillegg skal vi ha tempura scampi og mozarella sticks med sursøt saus. Skikkelig fredagssnacks
I know!!! For å gjøre det enda værre, så kan jeg fortelle at jeg har planer om å bake verdens beste loff også Rundstykkene fra forrige runde gikk altfor fort ut av frysern, gitt..Du kan friste dU!!!!!! Kos dere max!!!!
Tjihi.. ei sliten ei her og.. vært vinterleker i bhg i dag, så hun hadde ikke tid til å sove..Nå legger jeg minstemann som har sovna i sofaen. Stakkar sliten, liten på en fredag ♥
Nå legger jeg minstemann som har sovna i sofaen. Stakkar sliten, liten på en fredag ♥
Du altså!!! Høres deilig ut!!! Skulle gjerne hatt litt av den loffen med waldorfsalat på!! *slafs*I know!!! For å gjøre det enda værre, så kan jeg fortelle at jeg har planer om å bake verdens beste loff også Rundstykkene fra forrige runde gikk altfor fort ut av frysern, gitt..
Skal bære deg i seng og bre dyna over deg, jegJeg er også sliten, kan noen legge meg?
Åh, waldorfsalat på brød? Er det godt? Jeg har bare waldorf til kalkun jegDu altså!!! Høres deilig ut!!! Skulle gjerne hatt litt av den loffen med waldorfsalat på!! *slafs*
Skjønner hun ikke hadde tid til å sove da altså!!Tjihi.. ei sliten ei her og.. vært vinterleker i bhg i dag, så hun hadde ikke tid til å sove..
Tuusen takk HerligSkal bære deg i seng og bre dyna over deg, jeg
Jeg er også sliten, kan noen legge meg?
Da tar du restene på loffen etterpå!!! Snadder!!!!!Åh, waldorfsalat på brød? Er det godt? Jeg har bare waldorf til kalkun jeg
Ja.. kosa seg skikkeligSkjønner hun ikke hadde tid til å sove da altså!!
Neeeei, ikke noe soving nå da?Tuusen takk Herlig