Ja, heldigvisGodt du har en mann som tar ansvar i det minste!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, heldigvisGodt du har en mann som tar ansvar i det minste!!
Veldig snedig så vi mødrene får skravla littBarnetv er en fin oppfinnelse
Var nok det NRK tenkte påVeldig snedig så vi mødrene får skravla litt
Det er jeg 100% sikker påVar nok det NRK tenkte på
Regner med det er fly lady? Jeg får ikke til det der jeg.. jeg vil og ha sånn greie å ticke av.. ikke hauger med mailsMed tanke på blomstene hadde jeg nok det :/
Regner med det er fly lady? Jeg får ikke til det der jeg.. jeg vil og ha sånn greie å ticke av.. ikke hauger med mails
Lol.. ja der sa du noeDet er jeg 100% sikker på
Lurer på hva mødrene våre gjorde mens vi så barne tv. Jeg klarer ikke huske det, men de var iallfall ikke på bv
Jaa.. men alt er jo tomt! Må jeg legge inn selv? Det gidder jeg jo ikkeHar du lastet ned appen?
Tror det var det som var baktanken, ja!!Var nok det NRK tenkte på
Vanner du hver fredag?Med tanke på blomstene hadde jeg nok det :/
Ikke bare bare!! Her har 3 åringen funnet sin egen teknikk for å komme seg oppå, heldigvisDa hagler kynnerne på :/
Ikke lett å være 3 år, bleiefri og ikke komme seg opp på doet på egen hånd, selv med krakk under.
Godt spørsmålDet er jeg 100% sikker på
Lurer på hva mødrene våre gjorde mens vi så barne tv. Jeg klarer ikke huske det, men de var iallfall ikke på bv
Skulle også hatt en fast vannedag, her vannes det i hytt og gevær!Vanner du hver fredag?
Her blir det som regel en film eller tvserie. Ingen av oss ser idol..Det er fin tid Liker å se Idol til vi
Her ogsåSkulle også hatt en fast vannedag, her vannes det i hytt og gevær!
Ceres har en app, som sier når hun skal gjøre ting, også krysser den av! Og jeg er såååå misunnelig!Skulle også hatt en fast vannedag, her vannes det i hytt og gevær!
Vi set heller ikke idol regner med det blir film senereHer blir det som regel en film eller tvserie. Ingen av oss ser idol..
Hva skal du lage?Nå må jeglage middag! Mannen er sulten