Merkelig nok så fungerer den harde, slitte kontorstolen bedre enn sofaen her
Ja, det syns jeg var merkelig nok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg sitter fremover sliter jeg og..Funker ikke for meg..får så vondt i ryggen,men er nok for jeg sitter litt framover lent..
Når jeg sitter fremover sliter jeg og..
men når jeg har beina oppi stolen og sitter bakover går det superbra!
Gjør det!Får komme meg inn i sofaen,legge en pute i ryggen og slenge beina på bordet..hehe..
Denne bak på side 2, det går ikke
åh så deiligfikk plutselig ungefri i kveld !!! skal bare hente de i barnehagen å kjøre de opp til besteforeldra !!hihi
Åå, så deiligfikk plutselig ungefri i kveld !!! skal bare hente de i barnehagen å kjøre de opp til besteforeldra !!hihi
Så deilig dafikk plutselig ungefri i kveld !!! skal bare hente de i barnehagen å kjøre de opp til besteforeldra !!hihi
Så deilig herlig og kunne slappe av littfikk plutselig ungefri i kveld !!! skal bare hente de i barnehagen å kjøre de opp til besteforeldra !!hihi
Hihi.. blir de kidnappet?fikk plutselig ungefri i kveld !!! skal bare hente de i barnehagen å kjøre de opp til besteforeldra !!hihi
Nå har vi kommet hjem fra byen og henting i bhg så nå strekker jeg meg litt ut på sofaen før jeg skal sette meg opp med pcn i fangetHva gjør folk nå? Utenom å skravle for de som gjør det da
Venter vel i 5 min til så begynner jeg på tacoenHva gjør folk nå? Utenom å skravle for de som gjør det da
Venter vel i 5 min til så begynner jeg på tacoen
Det blir ganske likt ja Men nå måååå jeg gå! *toodles*Jeg fikk trumfet gjennom taco krydder på kjøttdeigen i dag, så da blir ikke savnet etter taco så ille skal så sies at vi skal ha pitabrød, kjøttdeig og salat til middag, ergo nesten taco
Skravles senereDet blir ganske likt ja Men nå måååå jeg gå! *toodles*
Hva gjør folk nå? Utenom å skravle for de som gjør det da