Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå tidlig? Her er den klar til Idol kl 20Venter vel i 5 min til så begynner jeg på tacoen
Vesla må ha middag når hun kommer hjem, ellers blir det styr!Såå tidlig? Her er den klar til Idol kl 20
Åja, sånn sett ja Blir andre boller med barn i husVesla må ha middag når hun kommer hjem, ellers blir det styr!
Og siden hun slekter på mora si, og elsker taco.. må det bli sånn
Absolutt! Høres ut som om jeg har løpt maraton bare jeg ruller meg ut av sengen! Godt det ikke er lenge igjenFy feite. I byen i dag, på kafeen i kø og på kjøpesenteret når vi skulle tuste rundt følte jeg bare for å sette meg. Kjentes ut som jeg måtte anstrenge meg for å stå oppreist ikke å bare sige sammen. Ekkelt!
Noen som har det sånn? Halt er krafttiltak
Kan da ikke ha taco såå tidlig?!?Venter vel i 5 min til så begynner jeg på tacoen
Åååh! Vårruller er godt! Kos dere masse!Da er jeg tilbake fra legen. Har også handlet inn masse på invandrersjappe i byen, så vi skal kose oss skikkelig i kveld.
Nå kjøper jeg frosne vårruller istedetfor å lage dem selv, for det orker jeg bare ikke lengre!!
Når pleier dere å ha taco da?Kan da ikke ha taco såå tidlig?!?
Åhh.. jeg koser meg egentlig på byturer.. og hadde jo planlagt å gå og tusle litt i dag, slik at mannen fikk vært alene med sine elskerinner, trommene Men etter en halvtime måtte jeg ringe og spørre om han var ferdig så jeg kunne komme hjem, for jeg klarte virkelig ikke gå rundt mer.. ble jo så sliten og følte meg så dum der jeg vaggaFy feite. I byen i dag, på kafeen i kø og på kjøpesenteret når vi skulle tuste rundt følte jeg bare for å sette meg. Kjentes ut som jeg måtte anstrenge meg for å stå oppreist ikke å bare sige sammen. Ekkelt!
Noen som har det sånn? Halt er krafttiltak
Ja.. mye som endrer seg daÅja, sånn sett ja Blir andre boller med barn i hus
Haha, kjenner til den!Absolutt! Høres ut som om jeg har løpt maraton bare jeg ruller meg ut av sengen! Godt det ikke er lenge igjen
Jooo.. vi må jo pga vesla!Kan da ikke ha taco såå tidlig?!?
Varierer litt etter som når mannen kommer hjem, men blir som regel taco mellom 19 og 20Når pleier dere å ha taco da?
Ok daJooo.. vi må jo pga vesla!
JA! Hjemmelaget er best, men okei. Friterer de selv, så da blir det nestenÅååh! Vårruller er godt! Kos dere masse!
Det er nå (og etter ks) vi får en forsmak på hvordan det er å bli gammel..Haha, kjenner til den!
Mmmmm.... vårruller er så godt!!!!Da er jeg tilbake fra legen. Har også handlet inn masse på invandrersjappe i byen, så vi skal kose oss skikkelig i kveld.
Nå kjøper jeg frosne vårruller istedetfor å lage dem selv, for det orker jeg bare ikke lengre!!
Fikk litt lyst på det nå ja... Er lenge siden sist.JA! Hjemmelaget er best, men okei. Friterer de selv, så da blir det nesten