Skravletråd 8.mars

Fy feite. I byen i dag, på kafeen i kø og på kjøpesenteret når vi skulle tuste rundt følte jeg bare for å sette meg. Kjentes ut som jeg måtte anstrenge meg for å stå oppreist ikke å bare sige sammen. Ekkelt!
Noen som har det sånn? Halt er krafttiltak

Såå tidlig? :p Her er den klar til Idol kl 20 ;)
Vesla må ha middag når hun kommer hjem, ellers blir det styr! :P
Og siden hun slekter på mora si, og elsker taco.. må det bli sånn :P

Da er jeg tilbake fra legen. Har også handlet inn masse på invandrersjappe i byen, så vi skal kose oss skikkelig i kveld.
Nå kjøper jeg frosne vårruller istedetfor å lage dem selv, for det orker jeg bare ikke lengre!!

Fy feite. I byen i dag, på kafeen i kø og på kjøpesenteret når vi skulle tuste rundt følte jeg bare for å sette meg. Kjentes ut som jeg måtte anstrenge meg for å stå oppreist ikke å bare sige sammen. Ekkelt!
Absolutt! Høres ut som om jeg har løpt maraton bare jeg ruller meg ut av sengen! Godt det ikke er lenge igjen :)

Åhh.. jeg koser meg egentlig på byturer.. og hadde jo planlagt å gå og tusle litt i dag, slik at mannen fikk vært alene med sine elskerinner, trommene :P Men etter en halvtime måtte jeg ringe og spørre om han var ferdig så jeg kunne komme hjem, for jeg klarte virkelig ikke gå rundt mer.. ble jo så sliten og følte meg så dum der jeg vagga :D

Da er jeg tilbake fra legen. Har også handlet inn masse på invandrersjappe i byen, så vi skal kose oss skikkelig i kveld.
Nå kjøper jeg frosne vårruller istedetfor å lage dem selv, for det orker jeg bare ikke lengre!!
Mmmmm.... vårruller er så godt!!!! :D

Back
Topp