skravletråd 23august

ORIGINAL: ale82

hallu jenter!
endelig har jeg skjønt hvordan man legger ut bilder her,så nå har jeg lagt flere bilder inn på mor og barn,far og barn og juni barn!! hihi dette var moro gitt!!
nå skal jeg hente tobias i barnehagen,så vi snakkes!!
hadet bra så lenge!!!

hvordan legger du de inn, da? ...prövd å gå inn på den siden der man kan laste de ned, men jeg kommer ikke inn... Kanskje jeg har feil adresse?

Åssen får man lagt inn bilde sånn at hver gang man skriver et innlegg så ligger bildet der nederst??
Hvilken link fra Imageshack bruker man?
LIIIIIISBETH, du har så fine bilder av Tuva som ligger der nede hver gang du skriver et innlegg?! help!

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: Irene30

Her sover vi godt ja...PÅ DAGTID!

han er jo sååå nydelig også... Linn er forresten singel

Et  mye bedre valg det enn Ingrid Alexandra synes jeg ja!! Men om Ben blir Vålerenga-fan tviiiiiiiiiler jeg på, så da har han vel liten sjans...?[8D]

nei da røyk den teorien[:D] her må han være vålenga supporter og kjøre harley... ellers kommer sambo og balltreet[:D][:D]

hehe.. farlig disse balltreene ja..

men er sikker på at ben hadde sjarmert selv sambo i senk[:D] 

Kan jo hende det blir Harley da... og fotball vil han garantert like. Liverpoool tenker jeg om pappan her får påvirke![;)]

ORIGINAL: gira

Åssen får man lagt inn bilde sånn at hver gang man skriver et innlegg så ligger bildet der nederst??
Hvilken link fra Imageshack bruker man?
LIIIIIISBETH, du har så fine bilder av Tuva som ligger der nede hver gang du skriver et innlegg?! help!

du bruker den koden som begynner på URL[:D]

hvordan kan dere vise film av babyene da???
jeg vil også

I morgen skal Benjamin på 3 mndskontroll!!![:D]
Jeg er spent som bare det.. gruer meg litt pga vaksinene da.[&:]

I morgen skal Benjamin på 3 mndskontroll!!![:D]
Jeg er spent som bare det.. gruer meg litt pga vaksinene da.[&:]

Det skjønner jeg, gruer meg jeg og. Tuva skal på 3 mnd kontroll på tirsdag. men det går sikkert bra da. Lurt å ha noe paracet liggende hjemme hvis han får feber har jeg hørt....

Har sånn paracet stikkpiller.. går vel bra å bruke det?
Har til nå sluppet feber på nurket, så jeg håper det går bra..

Mamma sa at verken jeg eller søskene min reagerte på de vaksinene vi fikk.

Hmmm tror sambo venter på at jeg skal lage middag, mens jeg venter på at han skal lage [:D][8D] jeg har en sovende baby på fanget- er man ikke fritatt da? [;)]
I dag har jeg spist
1 skive med nugatti
2 kjeks
1 crispo

sunnheten selv.... SUUUUULTEN!!!!!!!!

Kan jo hende det blir Harley da... og fotball vil han garantert like. Liverpoool tenker jeg om pappan her får påvirke![;)]
da er han godkjent av meg jaffal, er liverpool tilhenger selv jeg[:D][:D]

Tuva skal på kontroll på mandag..
får sprøyte på 2mndskontrollen her...

vi skal på mandag[&:] heldigvis skal sambo være med[:D]

ORIGINAL: Miluna

Hmmm tror sambo venter på at jeg skal lage middag, mens jeg venter på at han skal lage [:D][8D] jeg har en sovende baby på fanget- er man ikke fritatt da? [;)]
I dag har jeg spist
1 skive med nugatti
2 kjeks
1 crispo

sunnheten selv.... SUUUUULTEN!!!!!!!!

Hehe... *sparkesambo'ndinbak* Du er FRITATT Miluna[;)]

ORIGINAL: squat

da er han godkjent av meg jaffal, er liverpool tilhenger selv jeg[:D][:D]

Mee too

Hallo? Ben sover og sover nå.. VÅKN OPP! IKKE NATT ENDA!!!!!!!!!!

Takk Irene [:D] sambo mekker mat.

[:@]faaan, nå ble det uhyggelig her, grrr... Mamma ringte nettopp og ville komme å se Anine litt. Ok, sa jeg.
Så sa jeg det til sambo som ble pottesur! "HVa???! sa du ikke at det ikke passer nå- vi skal jo spise!"
ehh unnskyld meg...men det går da an å spise selv om hu er her vel??? dessuten, kjekt med "barnepass" når vi spiser (selv om hun sover og er rolig for øyeblikket da)..

Søren klype at det skal bli så jævla mas med det der altså! så nå er det riktig så hyggelig stemning her, og når mamma kommer, tror hun sikkert at vi sitter og er sånn hele tia, noe det ikke er! Blæh!!!!! så lei av det der!

nå skal sambo steike pizza[:D]

Back
Topp