skravletråd 23august

tenkte på det samme jeg også igår kveld,drikker så vannvittig lite for tiden,glemmer det liksom.....

Tuva har vist en del luft i magen..
ligger her å trykker å fiser som bare det

noen tips til middag?[8|]

ORIGINAL: Lisbeth83

Sånn har det vært med Marylin også de siste ukene. Har hatt forstoppelse. Men promping er et godt tegn, sier helsesøster, for da er det i alle fall ingen ting som tetter igjen der inne (siden lufta kommer ut altså)

ORIGINAL: ale82

noen tips til middag?[8|]

Grilla kylling og woka grønnsaker - det hadde vi i går [:)] De har tilbud på kylling på Meny denne uka. Finnes det i nærheten hos deg?

Men hva skal vi ha da???

mmmmm hørtes deilig ut!!!!
hadde tenkt å gå til byen,ca 1 times gå tur, og da gpr jeg forbi en meny butikk,er det 29.90 for en ?

lagde noe kjempe godt her om dagen, kjøpte en pose med bolognese pose fra toro, det var kjempe godt og så enkel å lage! anbefales![8D]

ORIGINAL: BabyMama

Sånn har det vært med Marylin også de siste ukene. Har hatt forstoppelse. Men promping er et godt tegn, sier helsesøster, for da er det i alle fall ingen ting som tetter igjen der inne (siden lufta kommer ut altså)

Emma også fikk fortstoppelse, men jeg hjalp henne i gang slik at hun fikk bäsja. Da hadde det gått 6 dögn, og hun skreik i 2 dager og var skikkelig plaget. ..hun hadde fylt to bleier er jeg sikker på, for etter jeg hjalp henne kom dt MYE!!!

Hm, ja kanskje det. Sambo kommer ikke hjem til middag i dag, så blir bare meg. Hørtes godt ut med bolognese da... Kanskje sammen med litt salat?

god morgen jenter, endelig jeg kommet meg opp, prøve å komme meg ut en tur idag, litt lat igår men ser ut som det skal bli regn... vel ungene har hvertfall sovet hele natta så jeg skal ikke klage[:D] men nå brøler odin

ORIGINAL: sol77

Emma også fikk fortstoppelse, men jeg hjalp henne i gang slik at hun fikk bäsja. Da hadde det gått 6 dögn, og hun skreik i 2 dager og var skikkelig plaget. ..hun hadde fylt to bleier er jeg sikker på, for etter jeg hjalp henne kom dt MYE!!!

Stakkars gullene våre - at magen deres skal trøble sånn!!! Men hvordan hjalp du til, Sol - brukte du q-tip?

nei, nå sover Emma på fanget mitt, så får ta henne med inn i senga og pröve å få meg litt sövn jeg også.... Snakkes[;)]

vel jenter,da stikker jeg, nå våknet thea emilie så vi skal gjøre oss klare til gå turen vår!!
vi snakkes senere!![;)]

God morgen, squat! Flinke tvillinger du har, som la mamman sin sove på natta [:)]

Jeg har nå ringt tannlegen og fikk time allerede ettermiddag. Hjelp *angrer meg nå*!!!

når dere hjelper de med å bæsje..
hva gjør dere?
funker det fort?

ORIGINAL: ale82

vel jenter,da stikker jeg, nå våknet thea emilie så vi skal gjøre oss klare til gå turen vår!!
vi snakkes senere!![;)]

Ok, må ha god trilletur da [:)]

ORIGINAL: sol77

Stakkars gullene våre - at magen deres skal trøble sånn!!! Men hvordan hjalp du til, Sol - brukte du q-tip?

tok litt olje frem på tuppen av febertermometer og "irriterte" henne rettt på innsiden av endetarmsåpningen. ... det var ganske hardt det som kom ut, så synes skikkelig synd på henne!!! har heldigvis lösnet litt nå, men er obs. Så barn som kun får bryst kan få forstoppelse de også, til tross for at mange sier det ikke går ann..

når dere hjelper de med å bæsje..
hva gjør dere?
funker det fort?

svarte akkurat babymama[;)]
når jeg gjorde dette, begynte hun å trykke med en gang, så det hjalp umiddelbart!
...men prövde det dagen för også, og da funka det ikke i det hele tatt. [8|]

hjelp trenger ny mobiltlf, noen som har noen gode råd? må kunne ta fine bilder, så jeg kan sende bilder av nurkene mine[:D]

ORIGINAL: squat

hjelp trenger ny mobiltlf, noen som har noen gode råd? må kunne ta fine bilder, så jeg kan sende bilder av nurkene mine[:D]

prisklasse? med eller uten abb?
...nå våknet Emma, så jeg kan nok sitte her litt till...

ORIGINAL: squat

[:D][:D][:D] He-he, blitt rene hobbyfotografen du! Tenkt på å starte proffesjonelt? Kan ikke hjelpe deg ang. fin-fin mobil, men si fra hvis du finner noe for JEG OGSÅ VIL HA [:)][:D][:)]

Back
Topp