Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lisbeth83
Tuva har vist en del luft i magen..
ligger her å trykker å fiser som bare det
ORIGINAL: BabyMama
Sånn har det vært med Marylin også de siste ukene. Har hatt forstoppelse. Men promping er et godt tegn, sier helsesøster, for da er det i alle fall ingen ting som tetter igjen der inne (siden lufta kommer ut altså)
ORIGINAL: sol77
Sånn har det vært med Marylin også de siste ukene. Har hatt forstoppelse. Men promping er et godt tegn, sier helsesøster, for da er det i alle fall ingen ting som tetter igjen der inne (siden lufta kommer ut altså)
Emma også fikk fortstoppelse, men jeg hjalp henne i gang slik at hun fikk bäsja. Da hadde det gått 6 dögn, og hun skreik i 2 dager og var skikkelig plaget. ..hun hadde fylt to bleier er jeg sikker på, for etter jeg hjalp henne kom dt MYE!!!
ORIGINAL: sol77
Emma også fikk fortstoppelse, men jeg hjalp henne i gang slik at hun fikk bäsja. Da hadde det gått 6 dögn, og hun skreik i 2 dager og var skikkelig plaget. ..hun hadde fylt to bleier er jeg sikker på, for etter jeg hjalp henne kom dt MYE!!!
Stakkars gullene våre - at magen deres skal trøble sånn!!! Men hvordan hjalp du til, Sol - brukte du q-tip?
når dere hjelper de med å bæsje..
hva gjør dere?
funker det fort?
ORIGINAL: squat
hjelp trenger ny mobiltlf, noen som har noen gode råd? må kunne ta fine bilder, så jeg kan sende bilder av nurkene mine[:D]