skravletråd 23august

jeg har bestilt meg ny tlf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en sony ericsson k800 tror jeg den het, med 3.2 megapixel kamera[:D][:D][:D] men hvordan skal jeg gjemme den for sambo a???[8D][:D] er med videosamtale, så da kan sambo se barna når han jobber sent, fikk ikke sett dem igår og rekker det nok ikke idag heller[8|]
 
Adrian sovnet i vippestolen her for et par timer siden... må nok vekke han snart... er helt sprengt i høyre puppen[;)] På tide med amming og trilletur...
hmm hører han no... bye bye så lenge
 
ORIGINAL: squat

ORIGINAL: Irene30

Ben sov ikke godt i natt og jeg har hodepine de lux.. fikk sovet litt i formiddag da, men hodepina slipper ikke taket.
Nå vil Ben ha mat og det NÅ!!!
hmm trodde du endelig fikk deg litt søvn jeg da... dumme meg, men du er jammen meg litt av en super mamma. jeg synes du er så utrolig flink, men håper du og Ben kan få noen gode råd ang sovinga hans snart

 
Han ga seg heldigvis raskt etter mat som han fikk kl 0330, men det ble ikke mange timene lell etterpå. Sambo løfta hodet hans over til den andre siden(er skjev) da han sto opp og da var det gjort.. kl 0630!!![:'(]
Kiropraktoren rista på hodet også da jeg fortalte om nattoppførselen hans. Er vel noe jeg må leve med inntil han en dag innser at det er godt å sove om natta.
 
har du prøvd å fortelle ben at hvis han ikke skjærper seg så tar du igjen når han blir tenåring? når han tror han skal ligge å dra seg i helgene blir det bøtter med isvann og full støsuging på rommet hans kl 0600[8D][;)]
 
ORIGINAL: squat

har du prøvd å fortelle ben at hvis han ikke skjærper seg så tar du igjen når han blir tenåring? når han tror han skal ligge å dra seg i helgene blir det bøtter med isvann og full støsuging på rommet hans kl 0600[8D][;)]

 
Skal ta den moralprekenen så snart han våkner....[;)]
NÅ SOVER HAN!!!![>:]
 
ORIGINAL: squat

har du prøvd å fortelle ben at hvis han ikke skjærper seg så tar du igjen når han blir tenåring? når han tror han skal ligge å dra seg i helgene blir det bøtter med isvann og full støsuging på rommet hans kl 0600[8D][;)]

Mohahahahahahahaahhahaah... Mødrene tar hevn!
 
Sjekk her da...
Han selv som har dratt helseteppe opp.. hihi[:D]
 
 
Her sover vi godt ja...PÅ DAGTID!
 
hehe typisk det ja, prøve å legge deg litt du også da. kanskje han blir sånn partyløve når han blir eldre??? drive med sånn utagerende festing før han havner på slottet sammen med ingrid alexandra[8D]
 
ORIGINAL: Irene30

Her sover vi godt ja...PÅ DAGTID!


han er jo sååå nydelig også... Linn er forresten singel
 
ORIGINAL: squat

hehe typisk det ja, prøve å legge deg litt du også da. kanskje han blir sånn partyløve når han blir eldre??? drive med sånn utagerende festing før han havner på slottet sammen med ingrid alexandra[8D]

hehe
 
Hallo damer...
 
Hva driver dere med da? Triller tur, baker og rengjør hjemmet?
Jeg er en meget lite dugende husmor... satt på vaskemaskiner, hengt opp de, rydda og tømt oppvaskmaskina her... skulle egentlig ha rydda i kleskapet mitt men... Vurderer å vaske gulvet litt fort og gæli...
 
Så er det på'n med middag. Vi skal ha pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy. Middag Espen liker veldig godt, er det opp til han, så spiser vi det 1 gang i uka[&:][:'(] Kommer ikke på tale![:D]
 
En god nyhet da... Espen har blitt tilbudt jobben som 100 % prosjektmedarbeider i Norsk Lokal Radio Forbund.
Han har den i 50 % + 100% stiling. i NSB. Men nå sier han opp NSB jobben og får kun dag jobb, med hjemmekontor når han måtte ønske det. Jippi!!! Da er det bare jeg som jobber turnus, og det passer bra! Perfekt! Og han har jo fri hver helg og alle høytider. Det er jo kjempe fin for ungene våre!
 
åhh så deilig da, grarulere han så mye fra oss[:D] 
 
grattis så mye Carina, til familien og mannen[:D]
 
Noen andre som fikk mye hull i tennene under graviditeten?
Jeg fikk fire stk, og jeg har fra før av bare hatt 1 hull
i min 28 årige levetid!!
Nå må jeg inn å fikse alle ferdig og har allerede brukt 3000 kr
på ei tann........huffameg!
 
ja graviditetene tar knekken på tennene mine i hvertfall... (+lommeboka)
 
nei, han sa han måtte ha et par dager på seg, så skal gi han til fredag. Da ringer jeg igjen!!! [:D]
...glad han ikke kjenner meg og vet hvordan jeg ser ut, for da hadde jeg vel blitt flau om jeg hadde mött på han en dag slik som jeg maser[:D][:D]
 
hallu jenter!
endelig har jeg skjønt hvordan man legger ut bilder her,så nå har jeg lagt flere bilder inn på mor og barn,far og barn og juni barn!! hihi dette var moro gitt!!
nå skal jeg hente tobias i barnehagen,så vi snakkes!!
hadet bra så lenge!!!
 
Back
Topp