~Lisbeth83~
Forumet er livet
ORIGINAL: squat
hjelp trenger ny mobiltlf, noen som har noen gode råd? må kunne ta fine bilder, så jeg kan sende bilder av nurkene mine[:D]
jeg har nokia 6280
å er kjempefornøyd[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hjelp trenger ny mobiltlf, noen som har noen gode råd? må kunne ta fine bilder, så jeg kan sende bilder av nurkene mine[:D]
ORIGINAL: BabyMamaja tatt helt av, men så plutselig får jeg ikke sendt mms mld lenger[8|] ingen som klarer å fikse det, og det er jo heeeelt krise
[:D][:D][:D] He-he, blitt rene hobbyfotografen du! Tenkt på å starte proffesjonelt? Kan ikke hjelpe deg ang. fin-fin mobil, men si fra hvis du finner noe for JEG OGSÅ VIL HA [:)][:D][:)]
ORIGINAL: sol77
når har vi fått sovet litt till. La ho ved siden av med i senga og ga ho puppen, så no e ho mor litt meir uthvilt!!! ...så no må jeg vel starte dagen[;)]
ORIGINAL: Irene30hmm trodde du endelig fikk deg litt søvn jeg da... dumme meg, men du er jammen meg litt av en super mamma. jeg synes du er så utrolig flink, men håper du og Ben kan få noen gode råd ang sovinga hans snart
Ben sov ikke godt i natt og jeg har hodepine de lux.. fikk sovet litt i formiddag da, men hodepina slipper ikke taket.
Nå vil Ben ha mat og det NÅ!!!