skravletråd 23august

ORIGINAL: squat

hjelp trenger ny mobiltlf, noen som har noen gode råd? må kunne ta fine bilder, så jeg kan sende bilder av nurkene mine[:D]

jeg har nokia 6280
å er kjempefornøyd[:D]

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: squat

hjelp trenger ny mobiltlf, noen som har noen gode råd? må kunne ta fine bilder, så jeg kan sende bilder av nurkene mine[:D]

[:D][:D][:D] He-he, blitt rene hobbyfotografen du! Tenkt på å starte proffesjonelt? Kan ikke hjelpe deg ang. fin-fin mobil, men si fra hvis du finner noe for JEG OGSÅ VIL HA [:)][:D][:)]
ja tatt helt av, men så plutselig får jeg ikke sendt mms mld lenger[8|] ingen som klarer å fikse det, og det er jo heeeelt krise

Ja, det skjønner jeg er kriiise. Må se å få skaffet deg en ny sporenstreks!!![:D]!!!

hvordan blir bildene med 1.3 megapixel? er det det samme som sony ericsson k700i?

Sånn, nå våkna visst syvsoveren min. Så da får vi ta morgenstellet på oss begge to og komme oss ut på dagens trilletur før... *krekk og gru*... tannlegetimen min kl. 15 [&:]

Ciao bellas [;)]

uff lykke til hos tannlegen da[:'(][:'(] men har noen sett irene idag? hun sover vel ikke??? kanskje ben endelig sover så hun får slappe av idag

irene er her hun[:D]

Nå stikker vi ut å triller tur...

snakkes jenter å smånurk[:)]
Klem fra Tuva og Lisbeth

Hei.. måtte lese gjennom før jeg gir lyd. Som dere skravler![8D]

Ben sov ikke godt i natt og jeg har hodepine de lux.. fikk sovet litt i formiddag da, men hodepina slipper ikke taket.
Nå vil Ben ha mat og det NÅ!!!

Nyyyydelig nurk du har Eli24!![:D]

når har vi fått sovet litt till. La ho ved siden av med i senga og ga ho puppen, så no e ho mor litt meir uthvilt!!! ...så no må jeg vel starte dagen[;)]

Var lite inn her i går forresten.. dro og henta mamma kl 1015 og kjørte til Molde hvor vi var helt til kl 18. Ble en lang dag!!
Kom meg ikke hjem hit før kl 20, og da var jeg stupkaputt!
Kiropraktorbehandling gikk bra, og han mente vi ikke trengte flere behandlinger.
Kjøpte caps og badebukse til Ben og litt ansiktsprodukter til meg selv.[:D]

Halloooooooooooooooooooooo???
Ingen som liker meg, for når jeg kom forsvant ALLE!

ORIGINAL: sol77

når har vi fått sovet litt till. La ho ved siden av med i senga og ga ho puppen, så no e ho mor litt meir uthvilt!!! ...så no må jeg vel starte dagen[;)]

Superdupert Sol! Fikk en time selv jeg fra 10-11.. gjorde dagen litt bedre.[:D]
Sambo kommer hjem i 14-tiden i dag.. Lite å gjøre på jobb gitt, så nå blir det vassgraut til middag i helga sa han.[&:][8D]

God morgen. Har hatt en skikkelig sløv formiddag, sov leenge, spist sein frokost og sitter no her altså... Tenkte å amme Adrian så snart han våkner og så ut på trilletur. Må inn til byn og kjøpe bursdagspresang til mannen... hmm vet ikke helt hva jeg skal kjøpe[8|]

ORIGINAL: Irene30

Ben sov ikke godt i natt og jeg har hodepine de lux.. fikk sovet litt i formiddag da, men hodepina slipper ikke taket.
Nå vil Ben ha mat og det NÅ!!!
hmm trodde du endelig fikk deg litt søvn jeg da... dumme meg, men du er jammen meg litt av en super mamma. jeg synes du er så utrolig flink, men håper du og Ben kan få noen gode råd ang sovinga hans snart

mornings, her kommer vi sløvingene.... kjempedeilig å purke lenge da men... dagen forsvinner utrolig fort! [8|] Nå sitter mini i vippestolen sin og ler og nyser om hverandre, stakkars blitt litt forkjøla [:-] Det er så koselig å høre på når hun snakker hihi, sitter lissom og underholder seg selv [:)]

I dag får vi besøk på eftan, i mellomtia får vi vel ta en liten trilletur (jeg har med fluesmekkern jeg ass www.fluesmekker.no [&:]) samt se litt på days of our lifes! [:D][:D][:D] hehe tragisk serie, men ser på litt i blant [;)]

God formiddag alle.
Har en liten gutt som ligger å snorker i senga mi ENDA!
Prøvde å "vekke" han litt i sted, men han snudde ryggen til og sovna igjen......arvet sovehjertet til mammaen sin tenker jeg[:D][:D]
Har så vondt i bekkenet i dag at det blir ingen trilletur[:(][:(]
Er så fint vær, men turen i går ble for lang kjenner jeg.
Så vi får sette oss på verandaen og nyte været før høsten kommer[&o]

Back
Topp