Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du noen indikasjoner på tvillinger eller er det bare en magefølelse?Haha, jeg har så på følelsen av to ting. At det er en jente OG at det er tvillinger. Gooosh, spennende med ultralyd på fredag!!
Kjenner alltid hvor jeg har EL. denne gangen har det vært stikking og riving på begge sider av livmora. Har sikkert ingenting å si, men fikk det brått for megHar du noen indikasjoner på tvillinger eller er det bare en magefølelse?![]()
Masse lykke til!Første UL i morgen tidlig. Kjenner plutselig jeg er skikkelig nervøs etter SA forrige graviditet. Har så mange symptomer at jeg burde jo egentlig være helt chill, men det er lettere sagt enn gjort![]()
Lykke til!!!Første UL i morgen tidlig. Kjenner plutselig jeg er skikkelig nervøs etter SA forrige graviditet. Har så mange symptomer at jeg burde jo egentlig være helt chill, men det er lettere sagt enn gjort![]()
Masse lykke til, det blir spennende å høreFørste UL i morgen tidlig. Kjenner plutselig jeg er skikkelig nervøs etter SA forrige graviditet. Har så mange symptomer at jeg burde jo egentlig være helt chill, men det er lettere sagt enn gjort![]()
Lykke til!Første UL i morgen tidlig. Kjenner plutselig jeg er skikkelig nervøs etter SA forrige graviditet. Har så mange symptomer at jeg burde jo egentlig være helt chill, men det er lettere sagt enn gjort![]()
Virkelig, hjelper ikke at januar allerede er årets tregeste måned heller, føles som om det er månedsvis siden positiv testAndre som synes dagene går forferdelig sakte? Tror de siste to ukene siden jeg fant ut av graviditeten har vært de to treigeste ukene hittil i livet![]()
GratulererLoker litt her inne selv om jeg egentlig tilhører Oktober forumet. Men det er fortsatt litt dødt så leser en del her inne i stedet. 3+6 i dag. Tiden går sååå sakte. Fant ut på søndag
Tar du botox for migrene? Jeg får det hver 10. ende uke. Skal ha ny dose i februar en gang, men er litt i tvil. Enkelte nevrologen fraråder det, mens andre mener det går heeeelt fintVært på sykehuset, og fått mine 40 sprøytestikk fra skuldrene opp. Gått laang tur i dag, og også handlet søteste lille bodyen på 60% rabatt i dag.
Krysser fingrene for noen migrenefri dager snart![]()
Skjønner godt du er i tvil! Jeg skal også ha hver 10’ende, men heldig om jeg får det hver 3. månedTar du botox for migrene? Jeg får det hver 10. ende uke. Skal ha ny dose i februar en gang, men er litt i tvil. Enkelte nevrologen fraråder det, mens andre mener det går heeeelt fint![]()
Hender det går litt over tiden på disse intervallene jaSkjønner godt du er i tvil! Jeg skal også ha hver 10’ende, men heldig om jeg får det hver 3. måned
Molekylene er så stor i Botox at det kan ikke trenge gjennom morkaken når den dannes, så stoler på at det går helt fint.
Jeg har alvorlig migrene som ikke lar seg behandle med triptaner eller annet, og blir ikke bedre i svangerskap, så det anses som strengt nødvendig hos meg.
Jeg får ikke bruke andre forebyggende nå da.
Jeg var så miserabel sist at jeg stoler på at det er det beste for meg og oss.![]()
Ja, det er akkurat det. Det er jo ikke et valg som er tatt med enkelhet, men siste ukene har vært brutale.Hender det går litt over tiden på disse intervallene jaHar lest det samme angående molekylene, men er fortsatt i tenkeboksen og tenker "hva hvis noe skjer med barnet eller noe viser seg å være galt"
Har kronisk migrene her, og det har tatt seg opp litt siste uken, så spent på hvordan det utvikler seg om jeg ikke tar botoxen. Samtidig sa nevrologen at 95% blir mye bedre av migrenen i svangerskapet. Har fortsatt litt betenkningstid da. Droppet du botox i forrige svangerskap?
Grøss, det hørtes grusomt ut! Så forferdelig når det henger så lenge i og man må bruke år på å komme seg ovenpå igjen. Siste året har vært litt bedre for meg til tross for daglig hodepine, så tanken på å bli verre igjen frister ikke. Jeg får ta en telefon til de for å informere om graviditet og drøfte littJa, det er akkurat det. Det er jo ikke et valg som er tatt med enkelhet, men siste ukene har vært brutale.
Jeg hadde ikke fått botox innvilget sist svangerskap, og fikk bare ta Paracet, som ikke ha noe effekt, og jeg slet veldig, og fikk verre migrene under og etter svangerskapet igjen. Det var så ille at det tok flere år før jeg følte meg som menneske igjen, mens siste årene har vært ok i sammenligning, så legene ønsker ikke å ta meg av botox med det første.
Hvis du blir bedre, og slipper, så er jo det kjempebra! Håper det for din del![]()
Ikke privat, men på riksen. Skal det denne gangen ogsåEr det noen som har tenkt på å ta NIPT-test privat, ev gjort det før?
Har ikke TOUL før 13+5. Får jo kanskje sett mer da, men syns det er litt sent.