Skravletråd☀️

Trodde jeg og, så ble mildt sagt skuffet når jeg innså hun var så vrang å mente det var helt umulig å kunne finne hjertelyden SÅ tidlig :rolleyes: Har ingenting ekstra på magen heller, så jeg ser ingenting i veien med å fått det til, men kan ikke sitte der å kverulere:laughing002
Det må være ei kjempe usikker jordmor.. i uke 16 vil jo jordmor kjenne livmor kjempe tydelig, og vite nøyaktig kor hu skal leite. Kjente hu ikkje på livmor ein gang?

Skjønner godt du ønske ein UL ❤️
 
Det må være ei kjempe usikker jordmor.. i uke 16 vil jo jordmor kjenne livmor kjempe tydelig, og vite nøyaktig kor hu skal leite. Kjente hu ikkje på livmor ein gang?

Skjønner godt du ønske ein UL ❤️
Nei ble super skuffet, hun kjente overhode ikke på livmoren eller var på tilbudssiden på noe :/ Er over en mnd til den ordinære ultralyden så tenkte hvis hun lette etter hjertelyden så ville jeg bli litt beroliget frem til da, men Neida… så har bestilt meg privat ul til idag ❤️

Er litt skuffet over jordmoren min denne gangen, hun er liksom så usikker å tilbyr lite å har lite å snakke om, føler meg litt snytt når jordmoren i første graviditet var en engel og et høydepunkt i graviditeten, men hun er pensjonert :sorry:
 
Ikke hjemmelaget bearnese. Her piskes eggeplommer før det blir tilsatt varmt smør + andre ting.
Jeg spiste bearnese i går for kom frem til at norske egg er trygt :)
Heilt uten varmebehandling? Høres lettvindt ut, har du oppskrift?:D
 
Heisan:)
nå begynner buksene å bli trange og ubehagelige (håper det ikke er bare meg:nailbiting:)
Så da er det tid for å kjøpe mammaklær på nett.
Kanskje teit spm.
Skal jeg da velge min vanlige str? Så er det typ mer stoff til mage i den str?
 
Heisan:)
nå begynner buksene å bli trange og ubehagelige (håper det ikke er bare meg:nailbiting:)
Så da er det tid for å kjøpe mammaklær på nett.
Kanskje teit spm.
Skal jeg da velge min vanlige str? Så er det typ mer stoff til mage i den str?
Jeg lurte på det samme for ikke så lenge siden, skjønte det sånn at man skal velge vanlig størrelse! Men at man kanskje må opp en størrelse helt på slutten om man blir veldig stor :)
 
Heisan:)
nå begynner buksene å bli trange og ubehagelige (håper det ikke er bare meg:nailbiting:)
Så da er det tid for å kjøpe mammaklær på nett.
Kanskje teit spm.
Skal jeg da velge min vanlige str? Så er det typ mer stoff til mage i den str?
Jeg kjøpte tightser åå HM nå. Kjøpte i s og m for var usikker men begge passet faktisk. M vil jo naturligvis holde lenger enn s. Bruker s til vanlig! :)
 
I dag var vi på tur til jm for å ha en liten oppfølging ☺️ trodde det bare var samtale, men vi fikk både se og høre lille i magen bebis hadde 150 i hjerteslag og låg bedre til denne gang for å se ☺️
Er det noen som vet når det vanlig at "nub" er ferdig så en kan tydelig se kjønn?
Tul fikk vi ikke noen indikasjoner på hvilket kjønn, same sa jm at de var for tidlig og for vanskelig å se noe.
Vi venter på oul om ca 5 uker (19+6) og håper på å få vite kjønn da
 
I dag var vi på tur til jm for å ha en liten oppfølging ☺️ trodde det bare var samtale, men vi fikk både se og høre lille i magen bebis hadde 150 i hjerteslag og låg bedre til denne gang for å se ☺️
Er det noen som vet når det vanlig at "nub" er ferdig så en kan tydelig se kjønn?
Tul fikk vi ikke noen indikasjoner på hvilket kjønn, same sa jm at de var for tidlig og for vanskelig å se noe.
Vi venter på oul om ca 5 uker (19+6) og håper på å få vite kjønn da

Ut i fra nub theory kan man vurdere kjønn fra uke 12 ☺️ når dere skal på oul er kjønnsorganet utviklet mye mer enn det, så da er det det de ser på. Med mindre babyen ligger dårlig til får dere nok vite det på oul!
 
I dag var vi på tur til jm for å ha en liten oppfølging ☺️ trodde det bare var samtale, men vi fikk både se og høre lille i magen bebis hadde 150 i hjerteslag og låg bedre til denne gang for å se ☺️
Er det noen som vet når det vanlig at "nub" er ferdig så en kan tydelig se kjønn?
Tul fikk vi ikke noen indikasjoner på hvilket kjønn, same sa jm at de var for tidlig og for vanskelig å se noe.
Vi venter på oul om ca 5 uker (19+6) og håper på å få vite kjønn da
Virker som det variert. Jeg fikk bare en samtale; bli kjent og snakk og psyke og div, fikk ikke så mye ut av timen i grunn…
 
Virker som det variert. Jeg fikk bare en samtale; bli kjent og snakk og psyke og div, fikk ikke så mye ut av timen i grunn…
Hei ☺️ var det vi var forberedt på, men heilt til slutt i timen spurte ho om vi ville høre hjerteslag fra lille. Selvfølgelig sa vi begge første gang vi fikk høre og jm likte finne plasseringen av bebi før hjerteslag slik at hun slapp å lete lenge etter lyd

Er velsig fornøyd med jm. Og artig at min venninne har samme
 
Flere som sliter med varm mat/drikke?
Kvalmen er heldigvis borte, men så fort jeg spiser eller drikker noe varmt blir jeg skikkelig uvel :gen113
Å epler.. epler har aldri vært godt.. men nå mååå jeg ha det:schocked028
 
Flere som sliter med varm mat/drikke?
Kvalmen er heldigvis borte, men så fort jeg spiser eller drikker noe varmt blir jeg skikkelig uvel :gen113
Å epler.. epler har aldri vært godt.. men nå mååå jeg ha det:schocked028
Jeg klarer ikke grillmat eller stekt forsåvidt. Og kjøtt brekker jeg meg av, av en eller annen grunn. Det jeg får i meg om dagen er iskaldt vann og brødskiver. Lapskaus på boks frister, men ikke så mye annet.. det må være mat som smaker lite tror jeg :think005
 
Flere som sliter med varm mat/drikke?
Kvalmen er heldigvis borte, men så fort jeg spiser eller drikker noe varmt blir jeg skikkelig uvel :gen113
Å epler.. epler har aldri vært godt.. men nå mååå jeg ha det:schocked028
Jepp! Nå sliter jeg med hg da. Men det eneste av varm mat jeg får i meg litt av er fiskeboller og spagetti på boks. Ellers så øker kvalmen bare av lukta av mat. Samboer stekte seg pizza igår , helt forferdelig :hungover:
 
Back
Topp