Skravletråd☀️

Noen som har bestilt fødselsboken og spedbarnsboken der man betaler 49kr i porto? Fungerer det greit?
 
Noen som har bestilt fødselsboken og spedbarnsboken der man betaler 49kr i porto? Fungerer det greit?
Har registrert meg at det er flere kundeklubber man kan melde seg inn i og få gratis pakker, men personlig syns jeg det er for tidlig å bestille ting enda. Men der er folk forskjellig
 
Kjente plutselig sånn kjempetydelig dult i nederst i magen så jeg skvatt! Lurer på om det er mulig at det var baby eller om det var noe kramper i en muskel ellerno. Kjentes ikke ut som luft i allefall :hilarious: har kun vært veldig svake bevegelser så langt, men begynte å tvile på om det kanskje også har vært noe rare kramper nå som jeg kjente samme følelsen, bare mye sterkere. Vet ikke om det er mulig at baby er så sterk så tidlig liksom :p 18+0. Noen andre som har kjent noe?
 
Kjente plutselig sånn kjempetydelig dult i nederst i magen så jeg skvatt! Lurer på om det er mulig at det var baby eller om det var noe kramper i en muskel ellerno. Kjentes ikke ut som luft i allefall :hilarious: har kun vært veldig svake bevegelser så langt, men begynte å tvile på om det kanskje også har vært noe rare kramper nå som jeg kjente samme følelsen, bare mye sterkere. Vet ikke om det er mulig at baby er så sterk så tidlig liksom :p 18+0. Noen andre som har kjent noe?
Så koselig❤️
Det tror jeg ganske sikkert er baby ja:)
Jeg selv er 17 uker og har allerede kjent spark mens jeg holdt på magen (natt til i går).
 
Kjente plutselig sånn kjempetydelig dult i nederst i magen så jeg skvatt! Lurer på om det er mulig at det var baby eller om det var noe kramper i en muskel ellerno. Kjentes ikke ut som luft i allefall :hilarious: har kun vært veldig svake bevegelser så langt, men begynte å tvile på om det kanskje også har vært noe rare kramper nå som jeg kjente samme følelsen, bare mye sterkere. Vet ikke om det er mulig at baby er så sterk så tidlig liksom :p 18+0. Noen andre som har kjent noe?
Veldig tydelige spark her og nå, 17+2, så er nok ikkje noko kramper i musklene som klarer å etterligne det ❤️
 
Det er også det inntrykket jeg har ut fra det jeg har lest. Så kanskje heller opprette forsikring for barnet som starter når det blir født?
Masse nytt å lære for førstegangsfødende:p
Det er jo det den forsikringen er. Den er gratis imens du går gravid og blir gjort om til spedbarnsforsikring når du får barnet :)
 
Ser at enkelte av de du betaler litt for gir bl.a. Psykologdekning om noe skjer. Det tror jeg ikke du skal ta for gitt at du får gjennom velferdsstaten. Da havner du nok på en to år lang venteliste. Men rent medisinsk, så tenker jeg ikke man trenger forsikre seg.
 
Ser at enkelte av de du betaler litt for gir bl.a. Psykologdekning om noe skjer. Det tror jeg ikke du skal ta for gitt at du får gjennom velferdsstaten. Da havner du nok på en to år lang venteliste. Men rent medisinsk, så tenker jeg ikke man trenger forsikre seg.
Det er gode poeng i dagens samfunn der så ekstremt mange trenger god psykologisk behandling Men utover dette ser heller ikkje eg noko poeng i forsikring for barn og har ikkje forsikra nokre av mine @feb94 :) folk får kjenne litt på det sjølv og lese seg opp på ka ein faktisk også får gjennom velferdsstaten, som forsikringsselskapene har på topplistene av ka forsikringen dekke :happy090
 
Back
Topp