* SKRAVLETRÅDEN *

Er det selv jeg, så vet hva du mener.

Mamma gikk å kasta opp hver dag i 9 mnd i 2 svangerskap, mens æ......null kvalme å oppkast å d her e mitt 4 svangerskap :)

NEKTER å kaste opp eller være så kvalm som det her i 9mnd :p totalt uaktuelt..

Nope... Det blir rett og slett ikke å skje!

Har gjort noe dumt.... Har handlet inn til å lage pizza ikveld!
Så ser jeg plutselig bilde av taco på fjesboka...hva får jeg da lyst på?? Og jeg er fri for agurk OG paprika :-( :'(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Idag har jo kvalmen min vært på det værste! Brekninger i hele dag med nesten oppkast. Hater å spy! Håper jeg slipper unna oppkast. Spydde hver dag til jeg var 18-20 uker med førstemann og det var ikke gøy.

Hehe ja luktesansen er helt syk. Av alle ting så lukter jeg nå glidelåsen på veska hver dag, - ærsj. Er det mulig ;P

Jeg satt og lukta mascaren i bilen på når vi var på familiegreier i jula (pleier ikke å bruke det til hverdags :P )

Idag har jo kvalmen min vært på det værste! Brekninger i hele dag med nesten oppkast. Hater å spy! Håper jeg slipper unna oppkast. Spydde hver dag til jeg var 18-20 uker med førstemann og det var ikke gøy.

Jeg har også gått og brekt meg mye i dag, både til og fra bhg...og nesten når jeg var på butikken! Kom opp litt et par ganger hjemme...hater det!!! alt ble værre etter jeg prøvde å jobbe i går....så helt tydelig at sykmelding var riktig! :) Men merker godt at man ikke får slappet av på samme måte, siden man må opp med en liten tass uansett. Pappaen reiser før bhg åpner, så jeg leverer hver dag!

Ææææ, slutt å prate om så mye god mat, jeg får så lyst på! Og er alene hjemme med kidden, så kunne ikke gått på butikken selv om jeg hadde hatt energien til det. Hmm.. er det forseint å ringe peppes, tro? Har aller mest lyst på taffel sticks, men.

Last edited:
Snek litt inne på september og så at terminlisten deres allerede er kommet til 19.september! Snart begynner kvinner med termin i oktober å få positiv test!

Tiden går fort gitt! :-D

Ja,er det ikke merkelig? Var inne å snek igår...ble litt satt ut.... De fleste av oss er eller nærmer oss ferdig med 25% allerede ;-)

Ja,er det ikke merkelig? Var inne å snek igår...ble litt satt ut.... De fleste av oss er eller nærmer oss ferdig med 25% allerede ;-)

Ja, nå er klokken bikket midnatt og jeg er 10 uker. En fjerdedel det! :-D

Håper dere alle får en herlig lørdag . skal selv gå på ski og kose meg i dag:)

Første oppkastrunde :-(

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Sist var jeg nok rundt 5mnd på vei, før energien kom tilbake! Våkna opp som et nytt menneske etter en herlig runde meg omgangssyken :P Håper det går fortere denne gang, er dårligere nå enn jeg var i begynnelsen sist, så det er jo lov å håpe :)

Kva for veke får eg energien tilbake? E sååååå trøtt fortida. Nokon med erfaringer?
Sist var jeg mye mer opplagt i rundt uke 14 ;-)

* Fra rundt uke 14

NÅ skal jula ut av huset!! Koselig å pynte til jul, men og deilig å få huset tilbake til "normalen".
Røde gardiner, duker, nisser, engler, stjerner og staker, sim sala bim forsvinn! Hmmm, nei det fungerte ikke... Her må det innsats til.
Glemme kvalmen et par timer og glede seg til lørdagskveld i julefritt hjem :) Ha en fin lørdag, alle sammen!!

Back
Topp