D hadd æ å gjort om æ har lukta karsk.....Sitter her med en gjeng som drikker karsk, har vært på nippe t å brekke meg flere ganger :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D hadd æ å gjort om æ har lukta karsk.....Sitter her med en gjeng som drikker karsk, har vært på nippe t å brekke meg flere ganger :-/
Forresten damer; noen som vet når man MÅ/burde på første svangerskapskontroll? Jeg er litt treig i svingene her. Hva er vanlig?
Synd at flyselskapan skrur prisan opp hver høytid,for da ønske jo dæm fleste å ta fly hjem å såntJeg sitter på toget mellom Trondheim og Oslo.. Har igjen 6,5 time, å har da igjen nye 7timer på ett nytt tog til Rogaland... :/
Er kvalm, så klarer ikke helt å slappe av... Jeg forbanner flyselskapene som presser prisene så høyt at vi må reise 20 timer for å komme oss hjem! Æææh!
Sto nettopp opp æ å gittNå ligger jeg rett ut, gubben er på kjøkkenet og lager frokost til meg. Får servert på sengs![]()
Synd at flyselskapan skrur prisan opp hver høytid,for da ønske jo dæm fleste å ta fly hjem å sånt![]()
Jeg er i gang med min syvende uke.Og da er risikoen for SA under 8 %. Jippi!
Eneste jeg har å klage på er at jeg blir kvalmere for hver dag som går.
*Taster på app på mobilen*
Du Lykkeliten, skal du ha tidlig UL?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Gratulerer med 6 ukerJippi, 6 uker![]()
Gratulerer med 7 ukerJeg er i gang med min syvende uke.Og da er risikoen for SA under 8 %. Jippi!
Eneste jeg har å klage på er at jeg blir kvalmere for hver dag som går.
*Taster på app på mobilen*
Godt me litt pizza innimellomVi får også besøk og skal lage pizza i dag
Ellers er jeg smålei gubben som ikke forstår trøttheten og kvalmen, som bare syns jeg melder meg ut og ligger på sofaen! Skulle gjerne hatt mer energi jeg asså. Det er slitsomt å sove ni og ti timer og enda føle seg som en zombie i tillegg til kvalme dom kommer og går!! Har blitt alt for seint de siste dagene også, og da sover jeg i en evighetheldigvis går det over!!
Jul e koseligÅååh jeg er så trøtt!!selv om jeg sov lenge i dag!
Nå holder pappa på å lage taco til oss. Så det skal bli godti kveld skal jeg kose meg med søskene mine! Se på film og spise godteri. Jeg elsker JUL og ferie <3