* SKRAVLETRÅDEN *

Jeg sitter på toget mellom Trondheim og Oslo.. Har igjen 6,5 time, å har da igjen nye 7timer på ett nytt tog til Rogaland... :/
Er kvalm, så klarer ikke helt å slappe av... Jeg forbanner flyselskapene som presser prisene så høyt at vi må reise 20 timer for å komme oss hjem! Æææh!

Forresten damer; noen som vet når man MÅ/burde på første svangerskapskontroll? Jeg er litt treig i svingene her. Hva er vanlig?

Jeg er åtte fullgåtte uker, ringte i går til legen og de ville ha meg dit innen to uker for blodprøver og sånn. Så er nok litt forskjellig fra sted til sted. Men jo tidligere jo bedre for min del;)

Nå ligger jeg rett ut, gubben er på kjøkkenet og lager frokost til meg. Får servert på sengs:)

Jeg sitter på toget mellom Trondheim og Oslo.. Har igjen 6,5 time, å har da igjen nye 7timer på ett nytt tog til Rogaland... :/
Er kvalm, så klarer ikke helt å slappe av... Jeg forbanner flyselskapene som presser prisene så høyt at vi må reise 20 timer for å komme oss hjem! Æææh!
Synd at flyselskapan skrur prisan opp hver høytid,for da ønske jo dæm fleste å ta fly hjem å sånt :)

I dag får vi besøk å vi ska ha heimlaga pizza :) Glede mæ :)

Bestilte time til jordmor i går. 12 uker når jeg fikk komme (lang ventetid). Velger å gå til jordmoren denne gangen også:) Gleder meg:) Og UL 7 Jan, for å se om alt er bra:)

Vi får også besøk og skal lage pizza i dag :)
Ellers er jeg smålei gubben som ikke forstår trøttheten og kvalmen, som bare syns jeg melder meg ut og ligger på sofaen! Skulle gjerne hatt mer energi jeg asså. Det er slitsomt å sove ni og ti timer og enda føle seg som en zombie i tillegg til kvalme dom kommer og går!! Har blitt alt for seint de siste dagene også, og da sover jeg i en evighet :( heldigvis går det over!!

Jippi, 6 uker :)

Jeg er i gang med min syvende uke. :) Og da er risikoen for SA under 8 %. Jippi!

Eneste jeg har å klage på er at jeg blir kvalmere for hver dag som går.

*Taster på app på mobilen*

Du Lykkeliten, skal du ha tidlig UL?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg vurderer det, men skal til legen i begynnelsen av januar så starter med det. :-) Vi avtalte time i starten av januar for å vurdere hvordan forsøket med Crinone gikk da jeg fikk resepten 5 dpo. Hihi.. Hun vet at jeg ble gravid, siden jeg tok hcg blodprøvene der, men hun vet ikke at det gikk bra. Jeg var jo inne til siste blodprøve 12 dpo. Jeg tenkte å høre hva hun sier før vi bestiller tidlig UL. Også tenkte jeg uansett å forsøke å vente til slutten av januar for at det skal være mest mulig å se. Jeg er jo veldig kvalm så jeg har kraftige symptomer, det beroliger meg en del.

Du har jo bare noen dager til din UL! :D

Jeg er i gang med min syvende uke. :) Og da er risikoen for SA under 8 %. Jippi!

Eneste jeg har å klage på er at jeg blir kvalmere for hver dag som går.

Gratulerer med 7 uker :) Dagan går fort dæm :)
Håpe kvalmen blir bedre etter hvert :)

Vi får også besøk og skal lage pizza i dag :)
Ellers er jeg smålei gubben som ikke forstår trøttheten og kvalmen, som bare syns jeg melder meg ut og ligger på sofaen! Skulle gjerne hatt mer energi jeg asså. Det er slitsomt å sove ni og ti timer og enda føle seg som en zombie i tillegg til kvalme dom kommer og går!! Har blitt alt for seint de siste dagene også, og da sover jeg i en evighet :( heldigvis går det over!!
Godt me litt pizza innimellom :) Å koselig med besøk :)
God bedring ,håpe trøttheta å kvalmen gir sæ etter hvert :)

Åååh jeg er så trøtt!! :( selv om jeg sov lenge i dag!

Nå holder pappa på å lage taco til oss. Så det skal bli godt :) i kveld skal jeg kose meg med søskene mine! Se på film og spise godteri. Jeg elsker JUL og ferie <3

Åååh jeg er så trøtt!! :( selv om jeg sov lenge i dag!

Nå holder pappa på å lage taco til oss. Så det skal bli godt :) i kveld skal jeg kose meg med søskene mine! Se på film og spise godteri. Jeg elsker JUL og ferie <3
Jul e koselig :) Vi kose oss masse vi å i disse dager :) Ha en super kveill :)

Back
Topp