* SKRAVLETRÅDEN *

1506715_10151775346071621_1666454652_n.jpg

Spireliten min, 7+5 :love7 Aillt såg fint ut,lillegull lå trygt å godt i livmora, det va kun en baby å hjertet slo fint :love7
Å æ e 1000 kg lettere :) Godt å få bekrefta at aillt va i orden me lillegull :love7

Gratulerer så mye med dunkende hjerte :)
Nå er det bare å slappe av og prøve å nyte resten av svangerskapet

Æ skoill få kom tebake i uke 13,gratis :)

Ååååååh, æ e sååååå glad å letta i dag :) Aillt såg fint ut å vi fekk sjå hjertet slå :love7 No ska æ nyt resten av svangerskapet maksimalt :)

Da har jeg bestilt legetime. Skal på første svangerskapskontroll 9.januar:) Det blir spennende;) blodprøver og sånn.. Er det vanlig med underlivsundersøkelse på første svangerskapsundersøkelse??
Det skal jeg også. Forrige svangerskap hadde jeg ikke underlivsundersøkelse, så satser på at jeg slipper det denne gangen også. Er usikker på hva som er vanlig da...

Blankt slim med spor av blod... Er det grunn til panikk???

Bare et eller to tørk da.
Jeg ORKER IKKE mer!!!

Blankt slim med spor av blod... Er det grunn til panikk???
Æ synes det høres ufarlig ut, har opplevd det samme sjøl å det har gått bra :) Kainn værra ei lita rift i slimhinnan eller morkaka sin posisjon :)

Æ synes det høres ufarlig ut, har opplevd det samme sjøl å det har gått bra :) Kainn værra ei lita rift i slimhinnan eller morkaka sin posisjon :)

Det var bare litt altså, men har jo slitt med brun og rosa utflod av og på i en uke nå. Nå er jeg faktisk skikkelig utslitt og bekymret :(

Bestilt jormortime og time til ul. Håper tiden går fort nå:)

Ikke har jeg hatt sex heller, så det er liksom ikke det. Drømmer at jeg blør og mister om nettene, og er faktisk innerst inne ganske sikker på at det ikke er liv. Har heldigvis bestilt doppler fra angelsound da...

Uff.. Skylle av og til ønske jeg hadde noen som bekymret seg sammen med meg.

Ikke har jeg hatt sex heller, så det er liksom ikke det. Drømmer at jeg blør og mister om nettene, og er faktisk innerst inne ganske sikker på at det ikke er liv. Har heldigvis bestilt doppler fra angelsound da...

Uff.. Skylle av og til ønske jeg hadde noen som bekymret seg sammen med meg.

Jeg har også fått litt på papiret flere ganger uten å ha hatt sex først, også med de to barna jeg allerede har

Føler jeg bare syter og klager her, og det beklager jeg. Men dere er så kloke og snille, og jeg synes det er så godt å få svar fra dere..

Føler jeg bare syter og klager her, og det beklager jeg. Men dere er så kloke og snille, og jeg synes det er så godt å få svar fra dere..
Æ trur du har ei ifarlig blødning æ å at det kjæm mensenrester innimellom å at d kjæm litt blod på grunn av livmora som strekke sæ å veks :) Har æ vorre dæ,så har æ tatt kontakt med lege eller bestilt tidlig ul privat, bærre for å sjå at aillt e i orden,så du kainn senk skuldran :)
Æ va i dag å det gjekk bærre fint, fekk sjå hjertet som slo, så no e æ betrygga å rolig :)

Back
Topp