Da har æ oppdatert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har æ oppdatert
![]()
Spireliten min, 7+5Aillt såg fint ut,lillegull lå trygt å godt i livmora, det va kun en baby å hjertet slo fint
Å æ e 1000 kg lettereGodt å få bekrefta at aillt va i orden me lillegull
![]()
Da har æ oppdatert![]()
Tusen takkGratulerer så mye med dunkende hjerte
Nå er det bare å slappe av og prøve å nyte resten av svangerskapet
Det skal jeg også. Forrige svangerskap hadde jeg ikke underlivsundersøkelse, så satser på at jeg slipper det denne gangen også. Er usikker på hva som er vanlig da...Da har jeg bestilt legetime. Skal på første svangerskapskontroll 9.januarDet blir spennende
blodprøver og sånn.. Er det vanlig med underlivsundersøkelse på første svangerskapsundersøkelse??
Æ synes det høres ufarlig ut, har opplevd det samme sjøl å det har gått braBlankt slim med spor av blod... Er det grunn til panikk???
Blankt slim med spor av blod... Er det grunn til panikk???
Æ synes det høres ufarlig ut, har opplevd det samme sjøl å det har gått braKainn værra ei lita rift i slimhinnan eller morkaka sin posisjon
![]()
Nei ikke i det hele tatt.
Sikkert bare et tegn på at livmoren utvider seg siden babyen vokser
Hm.. kjenner jeg mister motet litt etter litt for hver gang jeg ser farger på papiret. Er helt kake av bekymring..
Ikke har jeg hatt sex heller, så det er liksom ikke det. Drømmer at jeg blør og mister om nettene, og er faktisk innerst inne ganske sikker på at det ikke er liv. Har heldigvis bestilt doppler fra angelsound da...
Uff.. Skylle av og til ønske jeg hadde noen som bekymret seg sammen med meg.
Føler jeg bare syter og klager her, og det beklager jeg. Men dere er så kloke og snille, og jeg synes det er så godt å få svar fra dere..
Æ trur du har ei ifarlig blødning æ å at det kjæm mensenrester innimellom å at d kjæm litt blod på grunn av livmora som strekke sæ å veksFøler jeg bare syter og klager her, og det beklager jeg. Men dere er så kloke og snille, og jeg synes det er så godt å få svar fra dere..