Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fatter ikke åssen jeg skal komme meg gjennom de neste to ukenes alle familieselskap med hemmeligheten i behold. Svigermor har i månedsvis målt magen min opp og ned med blikket, jeg antar på jakt etter tegn på flere barnebarn. Må fake vindrikking over en lav sko da jeg ikke ønsker å bli avslørt før vi har sett på ul at det ser ok ut (og magen er så oppblåst at det er komisk, ser hun det er det kjørt). Uff, altså, har mest lyst til å skulke hele besøket, men det går ikke. Får satse på noen luftige finklær og godt skuespill. Ææææ, dagene kommer til å snegle seg avsted!!Har også tenkt på at de neste to/tre ukene kommer til å gå knallfort! Veldig moro![]()
Hahaha, kjent problem. Har heller ikke hund, men sleit noe ekstremt da vi i forrige svangerskap hadde besøk av en prompehundBikkja sitter her og fiser.. Jeg blir så kvalm![]()

Æ held på å pakke inn julegava,kose mæ me julemusikk å gler mæ t julIngen som vil skravle i kveld??
Jeg er akkurat ferdig med å pakke inn julegaver til kollegaene mine, de får hvert sitt lille norgesglass med hjemmelaget juleknask oppi! Også har jeg pakket inn gave til avdelinga guttungen går på. Tenkte først å gi noe julesjokolade, gjorde det i fjor. Men nå jobber jeg jo der, og alt av spiselige gaver havner på pauserommet...
Så kjøpte en bok i stedet, om "Lillesøster", guttungen min er veeeldig glad i de bøkeneSå da får jeg bare håpe de ikke har den fra før
![]()
Det har jeg også gjort idag. Har holdt på i tre timer, så nå er det sofa og håndball!Æ held på å pakke inn julegava,kose mæ me julemusikk å gler mæ t julKainn skravle litt innimellom da
![]()
ta en stoppenål og stikk hull på bobla!
neidaaaa, det er ubehagelig med mye luft...jeg kjenner stillongsen strammer mer enn tidligere, og ene utebuksa på jobb er plutselig blitt trangere i livet, og jeg har bare gått opp underkant av 1kg....så skjønner at det må være en del luft i kroppen her og!
Har ikke nerver til å se denne hådballkampen!!! Herregud så forbanna jeg blir av det her.. Kan ikke tape nå![]()
Jeg klarer heller ikke se på når det blir for spennende, så jeg skifta kanalHar ikke nerver til å se denne hådballkampen!!! Herregud så forbanna jeg blir av det her.. Kan ikke tape nå![]()
Æ såg håndball heilt t Serbia leda me over 2 mål....da gidda æ itj nå meirDet har jeg også gjort idag. Har holdt på i tre timer, så nå er det sofa og håndball!