Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forresten... Er D noen av dere som får litt sånn plutselig "å herregud jeg er virkelig gravid?!?!" Jeg får det av og til, er så herlig!!! Akkurat som å se testen for første gang på nytt og på nytt![]()
Bare lurer på en liten ting, orka ikke å lage eget innlegg![]()
Men når dere sier dere er f.eks 6 uker på vei, er dere da i 5+ et eller annet, eller 6+ et eller annet?? Husker ikke hvordan jeg tenkte det sist...
Du er i 6. uke fra 5+1 til 6+0. På 6+0 er det 6 fullgåtte uker og så fra 6+1 er du i 7. uke.Tenk at 0+1 til 1+0 er de 7 dagene og den første uken i svangerskapet, så blir det logisk. De syv første fullgåtte dagene blir liksom ikke uke 0.
Det er litt som alderen din. Når du ble født var du 0 år, men i gang med ditt 1. leveår helt frem til du var ett år. Så var du i gang med ditt andre leveår osv. Jeg er 27 (fullgåtte) år og godt i gang med mitt 28. leveår.
Sikkert litt teit forklaring men håper du skjønte hva jeg mente.
*Taster på app på mobilen*
hehe, jaaaaa
er sånn jeg har tenkt også...er bare litt uvirkelig å tenke at jeg er 6uker på vei alt....hehe![]()
Æ ska å på tidlig ul når æ e 12 ukaJeg har akkurat bestilt privat ul midt i januar, og det er jo eviglenge til!! Samtidig har denne uka gått fort siden søndag. Merkelig.
Ukan flyr før jul å etter jul,så går tia fort t sommer å plutselig....så sitt man med en baby på brystetJeg har akkurat bestilt privat ul midt i januar, og det er jo eviglenge til!! Samtidig har denne uka gått fort siden søndag. Merkelig.
Ringte sykehuset idag for å bestille UL som avtalt.
Snakket med en hyggelig dame som skulle ringe meg opp igjen når hun hadde funnet time.
Men tror dere hun ringte tilbake??
Er så oppblåst at det gjør vondt i dag! Haha