* SKRAVLETRÅDEN *

Ja, ferie blir veldig digg. Dessuten føler jeg at vi får nesten 2 uker "gratis". Juleferien vår er full av planer og kos og familie og venner og hytta og mat osv osv osv, jeg føler alltid at julen går for fort. Så vips er vi kommet et godt stykke lenger i nedtellingen mot 12 uker. :p :D

Holdt på å fikk sjokk når jeg gikk på vekta i dag :p har tidligere strevd, trent og spist sunt for å komme meg under 60 kg. Ikke funka... men nå når jeg er gravid og har spist sjokolade og "junkfood" da viste vekta 59.1 kg :p ned 4 kg på 2 uker. Ig jeg var bombesikker på at jeg hadde gått opp minst 4 ;)

Dere... Tok hcg på torsdag som var på 14000, og på mandag som var 33000.. Skal det ikke dobles hver dag? Hun sad et var en grei stigning da... Men begynte å tenkte på det først nå...

PS. Ifølge hcg tabellen skal jeg ligge på uke 6 nå, isteden for 5+5... Har fremdeles vanskelig for å tro at jeg er satte n uke tilbake, med tanke på at jeg teste positivt for "lenge" siden :p

Last edited by a moderator:
Dere... Tok hcg på torsdag som var på 14000, og på mandag som var 33000.. Skal det ikke dobles hver dag? Hun sad et var en grei stigning da... Men begynte å tenkte på det først nå...

PS. Ifølge hcg tabellen skal jeg ligge på uke 6 nå, isteden for 5+5... Har fremdeles vanskelig for å tro at jeg er satte n uke tilbake, med tanke på at jeg teste positivt for "lenge" siden :p

Dobles det ikke hver annen dag?

Gleder meg så sykt til denne uka er over! Jeg vil ha ferie!! :D:D:D
Og som sagt tidligere her.. jula kommer til å gå fort og vips er vi nesten 12 uker :P

Jaa, julaften er jeg 9 uker! Da er det bare 3 uker igjen <3 tenk på det!

Men er de ikke så bittesmå på skjermen når du er inne så tidlig da? At det kan hende han la den "millimeter-målestokken" litt feil på skjermen? Det kan jo endres ved neste UL. :)

Synes stigningen hørtes ganske greit ut jeg, det er vel 2-3 døgn det bruker på å dobles sånn i snitt, og så ligger noen litt under og noen over.

Satt meg opp på 6+2 jeg nå, så møtes vi liksom på halvveien, så får det være slik til OUL.. Høres så rart ut med tanke på når jegtestet osv :)...

Forresten... Er D noen av dere som får litt sånn plutselig "å herregud jeg er virkelig gravid?!?!" Jeg får det av og til, er så herlig!!! Akkurat som å se testen for første gang på nytt og på nytt :D

Forresten... Er D noen av dere som får litt sånn plutselig "å herregud jeg er virkelig gravid?!?!" Jeg får det av og til, er så herlig!!! Akkurat som å se testen for første gang på nytt og på nytt :D[/quote]
Å ja, sånn har jeg det også!!! Helt syk og hærlig følelse!!!!! :angel8

Forresten... Er D noen av dere som får litt sånn plutselig "å herregud jeg er virkelig gravid?!?!" Jeg får det av og til, er så herlig!!! Akkurat som å se testen for første gang på nytt og på nytt :D
Å ja, sånn har jeg det også!!! Helt syk og hærlig følelse!!!!! :angel8[/quote]

Jepp!! :D

Noen som vet hvor man får kjøpt støttestrømper til over knærne? Fant bare på apoteket, det var i tynnstrømpebukse-stoff og kostet 400kr for et par!!!!!

Pakka inn 50 julegava sammen med venninna mi :) Å på julaftan e æ å 7 uka :)

Forresten... Er D noen av dere som får litt sånn plutselig "å herregud jeg er virkelig gravid?!?!" Jeg får det av og til, er så herlig!!! Akkurat som å se testen for første gang på nytt og på nytt :D[/quote]

Jeg får den litt inni mellom, så får jeg en følelse av at: er det virkelig sant!

Den kommer veldig frem når jeg hører på Phillip - cover me - med alt jeg ser! Anbefales å høre på teksten! http://www.youtube.com/watch?v=7pCuv9CB3aE

Back
Topp