* SKRAVLETRÅDEN *

Jeg er skravleklar!! Ser på håndball med et halvt øye og bælmer juice. Er så tørst, og vann frister ikke. Sorry, tenna mine :oops:

haha, jeg tror hundepromp er noe av det værste jeg vet!! Godt vi ikke har hund selv :P

Har også tenkt på at de neste to/tre ukene kommer til å gå knallfort! Veldig moro:)
Jeg fatter ikke åssen jeg skal komme meg gjennom de neste to ukenes alle familieselskap med hemmeligheten i behold. Svigermor har i månedsvis målt magen min opp og ned med blikket, jeg antar på jakt etter tegn på flere barnebarn. Må fake vindrikking over en lav sko da jeg ikke ønsker å bli avslørt før vi har sett på ul at det ser ok ut (og magen er så oppblåst at det er komisk, ser hun det er det kjørt). Uff, altså, har mest lyst til å skulke hele besøket, men det går ikke. Får satse på noen luftige finklær og godt skuespill. Ææææ, dagene kommer til å snegle seg avsted!! :eek:

Skjønner ikke at den lukta kan komme fra den lille bamsen i sofaen her altså... :p

Jeg går på oppdagelsesferd i smileyene! Her er jo en skikkelig heie-smiley :happy093. den kommer vi til å trenge når august er på hell ;)

Tilbake til vanskelig kamuflerbar oppblåstmage: generelt sett er den hvertfall lettere å skjule vinterstid enn om sommeren (som jeg sleit med sist)!
Nå skal jeg google fine gravidsommerkjoler og tenke at høygravid sommerstid blir såååå herlig. Jeg kommer siiiiikkert ikke til å se ut som en elefant med føtter a'la heksene i den Roald Dahl-boka, neida. Samla masse vann i forrige svangerskap, men det blir sikkert noe heeeelt annet når det er tjue-tredve plussgrader ute enn null, jaddaaa xsmile9

Ingen som vil skravle i kveld??

Jeg er akkurat ferdig med å pakke inn julegaver til kollegaene mine, de får hvert sitt lille norgesglass med hjemmelaget juleknask oppi! Også har jeg pakket inn gave til avdelinga guttungen går på. Tenkte først å gi noe julesjokolade, gjorde det i fjor. Men nå jobber jeg jo der, og alt av spiselige gaver havner på pauserommet...
Så kjøpte en bok i stedet, om "Lillesøster", guttungen min er veeeldig glad i de bøkene :) Så da får jeg bare håpe de ikke har den fra før :p
Æ held på å pakke inn julegava,kose mæ me julemusikk å gler mæ t jul :) Kainn skravle litt innimellom da :)

Æ held på å pakke inn julegava,kose mæ me julemusikk å gler mæ t jul :) Kainn skravle litt innimellom da :)
Det har jeg også gjort idag. Har holdt på i tre timer, så nå er det sofa og håndball!

ta en stoppenål og stikk hull på bobla! :P
neidaaaa, det er ubehagelig med mye luft...jeg kjenner stillongsen strammer mer enn tidligere, og ene utebuksa på jobb er plutselig blitt trangere i livet, og jeg har bare gått opp underkant av 1kg....så skjønner at det må være en del luft i kroppen her og!

Haha ;) kanskje det ja..
Nei men det er sånn sprengt. Som en ballong liksom ;)

Har ikke nerver til å se denne hådballkampen!!! Herregud så forbanna jeg blir av det her.. Kan ikke tape nå :(

Jeg hater hater HATER å se Norge tape.

Norge er jo så ustabile!

Jeg har satt i gang med strikking igjen, så blir det mer gaveinnpakking en annen dag...jeg er litt sånn "i siste liten" menneske...til min egen, store forargelse!! men det er mer behagelig å sitte i sofaen og strikke xsmile6

Back
Topp