Hva er egentlig greia med å ha lukket gruppe??? Fikk ikke med meg at det var det når jeg var her inne med forrigemann, men da var jeg ikke så veldig aktiv heller
Ellers sitter jeg og trøkker nedpå et par nystekte bagels og drikker litt pepsi max. Gruer meg litt til å stå opp i mårra, begynner 30min tidligere pga luciafeiring på jobb. Masse som skal gjøres i stand, for vi har lysfrokost for foreldrene samtidig...(jobber i barnehage) Typisk om jeg skulle bli skikkelig kvalm i mårraMen merker godt at det begynner å bli tyngre og tyngre å stå opp på morningen, så det skal bli godt med ferie snart!!
![]()
Der er det vel bare de som får tilgang fordi de står på terminliste, har vært medlem i 1 måned på BV og har minst 50 innlegg her inne på august som får lov til å være. Der kan man jo kanskje si litt mer om seg selv (sånn som for meg som egentlig vil være litt anonym her inne), eller man kan stille spørsmål man ikke vil at hele forumet skal se. Det er heller ikke mulig å google det som er i lukket gruppe, det kan man jo med resten av forumet. Så. Jeg har forstått det sånn at det er en del av fordelene.