* SKRAVLETRÅDEN *

Hva er egentlig greia med å ha lukket gruppe??? Fikk ikke med meg at det var det når jeg var her inne med forrigemann, men da var jeg ikke så veldig aktiv heller :p

Ellers sitter jeg og trøkker nedpå et par nystekte bagels og drikker litt pepsi max. Gruer meg litt til å stå opp i mårra, begynner 30min tidligere pga luciafeiring på jobb. Masse som skal gjøres i stand, for vi har lysfrokost for foreldrene samtidig...(jobber i barnehage) Typisk om jeg skulle bli skikkelig kvalm i mårra :p Men merker godt at det begynner å bli tyngre og tyngre å stå opp på morningen, så det skal bli godt med ferie snart!! :)

Der er det vel bare de som får tilgang fordi de står på terminliste, har vært medlem i 1 måned på BV og har minst 50 innlegg her inne på august som får lov til å være. Der kan man jo kanskje si litt mer om seg selv (sånn som for meg som egentlig vil være litt anonym her inne), eller man kan stille spørsmål man ikke vil at hele forumet skal se. Det er heller ikke mulig å google det som er i lukket gruppe, det kan man jo med resten av forumet. Så. Jeg har forstått det sånn at det er en del av fordelene. :)

Jepp, noen må nok bare ta ansvar for å få ordna det. Har det jo på juli. :) (sniker litt der ettersom jeg får termin i juli på noen kalkulatorer)
Lykke til!! :)

Mannen kommer hjem mens jeg er på jobb imorgen, så har lagt fram bakst, den nye digitale testen som viser 3+ og ultralydbilde fra idag :) gleder meg til helg :D

Lykke til!! :)

Mannen kommer hjem mens jeg er på jobb imorgen, så har lagt fram bakst, den nye digitale testen som viser 3+ og ultralydbilde fra idag :) gleder meg til helg :D
Fantastisk :) Åååååh,gjett om hainn blir glad da :D:D:D:D

Jeg må rydde og vaske litt før leggetid, så jeg tar kvelden nå. Lang dag på BV i dag og gitt, jeg har litt for mange tanker i hodet disse dagene her kjennes det ut som. Renner vel over snart. :p
Hihihihihiho,fin ticker du har fått :) Skjønne godt at du har tusen tanka, men d går godt gangen her !!! :)

Hihihihihiho,fin ticker du har fått :) Skjønne godt at du har tusen tanka, men d går godt gangen her !!! :)

Jeg skal endre tittel på tickeren om når jeg passerer 12 uker. :D Ville bare få frem at jeg ikke føler meg heeelt sikker nå i starten. ;)

Irritere mæ over arbeidsforholdan.... D e nån pasienta som har bakterier i ett sår å vi ane itj kossn bakterier det e, å prøvan e sendt landet rundt,t Danmark å no e d nån eksperta i England som prøve å finn ut ka d e.....Å vi veit itj kor farlig det e,om det påvirke oss....å æ e redd for spireliten :rolleyes:
Må vel si ifra om at æ e gravid,så æ slæpp smitteromman da, så folk itj trur at æ prøve å lur mæ oinna :p
Å æ som tenkt å vent t etter oul som sist...

Irritere mæ over arbeidsforholdan.... D e nån pasienta som har bakterier i ett sår å vi ane itj kossn bakterier det e, å prøvan e sendt landet rundt,t Danmark å no e d nån eksperta i England som prøve å finn ut ka d e.....Å vi veit itj kor farlig det e,om det påvirke oss....å æ e redd for spireliten :rolleyes:
Må vel si ifra om at æ e gravid,så æ slæpp smitteromman da, så folk itj trur at æ prøve å lur mæ oinna :p
Å æ som tenkt å vent t etter oul som sist...
Klarte du å holde deg såååå lenge sist. Imponerende.:)
Er vel best å si ifra. Smitte vil vi ikke ha noe av!

Sent from my iPhone using BV Forum

Med førstemann visste alle i familien og venner ogsånt om det nesten fra starten, for alle visste vi prøvde, da klarte jeg ikke å lyve! Må si det er en fordel at få visste om prøvinga nå, mye lettere å holde det hemmelig :) tenker litt på å drøye Facebook f.eks! Gubben la ut nyfødtbilde der så fort at jeg ikke fikk fortalt bestevenninna mi at prinsen var født, det var litt irriterende...så denne gangen blir vi å vente litt med det og, hvertfall få informert de vi ønsker først :)

God morgen! :D 4+0 i dag! <3 Min rekord hittil, men nå vet jeg jo at jeg slår den - for dagens test var mye sterkere enn den i går! :D

Jippi.
Denne gangen kommer det til å gå for dere.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jippi.
Denne gangen kommer det til å gå for dere.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

JA! 4+0 i dag!!! :D :) JIPPI!!! Jeg har ikke kommet helt over det enda, føler jeg sitter her og gliser og gliser og gliser.

Selv om på butikken i går fikk jeg plutselig helt panikk. Det var en jente der som dro faren sin rundt omkring og maste og styra, og så tenkte jeg plutselig sånn: "Herregud! Skal vi virkelig LAGE et nytt menneske? Er det mulig?" Ingen anger altså (!!!!!!), men mer skrekkblandet fryd over at det går an. Det er jo helt sprøtt.

Jeg skal på fest i dag. Har vasket en vinflaske, ristet kullsyren ut av mozellflasken og fylt opp igjen vinfladken med det! Satser på at ingen gjenkomskuer meg:) Noen andre som må finne på lignende? :D

Jeg skal på fest i dag. Har vasket en vinflaske, ristet kullsyren ut av mozellflasken og fylt opp igjen vinfladken med det! Satser på at ingen gjenkomskuer meg:) Noen andre som må finne på lignende? :D
Veninna mi gjor det samme å når hu fortalt at hu va gravid, så fekk hu hør at hu drakk mens hu va gravid å en person meldt hu t barnevernet :rolleyes: Æ amme fortsatt,så folk vet at æ ikke drikk,så slæpp d problemet i jula :)

Jippi,gubben kjæm heim ikveill :) D blir kooooooooooos :)

Back
Topp