* SKRAVLETRÅDEN *

Æ sov t no:eek::eek::eek::eek::eek: Ska kjør t mamma i dag, så ska pakk litt no :)
Ellers så blir d bærre slapp av kosedag :)

Våknet fem og fikk ikke sove igjen. Vesla våknet syv og så sluknet jeg på sofaen imens hun duppet :P

Får besøk etterpå, så jeg må vel få laget litt vaffelrøre snart!

Følte meg skikkelig teit i stad. Litt kjapp og veldig trøtt på dotur endte med moegenkåpebelte i doskåla og gråt fra meg. Deilige hormoner :p

I dag skal jeg kanskje være med mamma og en av hennes veninner til en liten koselig butikk i Aremark (Av alle stedet)... Har alt mulig fra gulv til tak!

Ellers er målet å få ryddet å vasket litt!

Jeg og mannen skal tusle i byen, og spise lunsj :) det blir koselig :) og vet dere hva jeg gjorde igår?!?!?! Kjøpte maternity klær!! Hjelpes!! Men kjenner meg så oppblåst, og buksene strammer, heldigvis bruker jeg mest kjoler og slikt.. Men det var gøy!!! Har ikke gått opp ordentlig for meg at jeg er gravid, så får gleden av å "oppleve positiv test" gang på gang jeg nå :D hahahaha

D snør,d snør,tiddelibom :) No blir d kanskje hvit jul læll :)

Her snør det masse, store tunge snøfiller. :D

Synd det kommer til å regne bort i morgen :/

Baker loff i dag, jeg :) nam nam!

Har vært på julegaveshopping i dag, og fått unna omtrent alle! Veeeeldig deilig :D Nå må jeg hive meg rundt og vaske opp litt, så er det å gjøre seg i stand til venninnejulebord. Oi!!! må pakke inn noen julegaver også....
Også har vi laget no julegodterier, som står i fryseren for å stivne, hehe :)

Har også vært på julegaveshopping i dag! Veldig kjekt å få ordnet en del, slik at man ikke har alt helt i siste liten:)

Back
Topp