* SKRAVLETRÅDEN *

Gått over til frisk blod i natt så da takker jeg vell for meg. Er det i det hele tatt mulighet å få sykemelding hos legen pga noe sånt? Andre spontanaborten siden oktober. Var skikkelig deppa sist gang. Blir vell ikke akkurat bedre nå. 6 uker idag :-(

Gått over til frisk blod i natt så da takker jeg vell for meg. Er det i det hele tatt mulighet å få sykemelding hos legen pga noe sånt? Andre spontanaborten siden oktober. Var skikkelig deppa sist gang. Blir vell ikke akkurat bedre nå. 6 uker idag :-(

Så kjedelig :( tror ikke det skal være no problem å bli sykmeldt litt, det er jo ikke no gøy å oppleve dette, og hvertfall ikke flere ganger!

Uff, føler med deg!! :( Jeg ble sykmeldt en uke da jeg mistet sist. Spør legen! Klem

Trist å hør :( Sende en klæm æ :)
Synes virkelig du bør få sykemelding av legen ja, d e tungt å mist en liten spire !!

D regne å regne å regne her i dag å :p Æ som ønska mæ hvit jul :)

Whoop, 5+4 i dag, snart halvveis t uke 12 jo :) Her e vi positiv !!!!! :)

Da var all snø borte igjen! Å jeg som hadde gledet meg til en hvit jul!! :/

Er det noen av dere som har hund som har reagert? Vi har ei lita tispe. Til vanlig så følger ho litt etter meg, men de siste ukene har ho blitt helt ekstrem! Hvis det er andre mennesker i nærheten nekter ho å gå fra min side, og står bare å titter på meg! Var hos svigers å da gikk jeg en tur på wc, da sto ho på utsiden å pep! Rart! Men hunder kan jo merke slike ting?!

En annen liten merkeling ting, for lenge siden husker jeg at jeg fortalte kællen om en drøm jeg hadde hatt. Jeg satt å så på vampire diaries, og ved en scene satt jeg å skrev i et forum for gravide..... Den drømmen og følelsen dukket opp nå. For jeg så nøyaktig den samme scenen jeg drømte om (sitter å ser på vampire diaries nå) og skriver jo på forumet her!!! rare greier!

Da var all snø borte igjen! Å jeg som hadde gledet meg til en hvit jul!! :/

Er det noen av dere som har hund som har reagert? Vi har ei lita tispe. Til vanlig så følger ho litt etter meg, men de siste ukene har ho blitt helt ekstrem! Hvis det er andre mennesker i nærheten nekter ho å gå fra min side, og står bare å titter på meg! Var hos svigers å da gikk jeg en tur på wc, da sto ho på utsiden å pep! Rart! Men hunder kan jo merke slike ting?!

En annen liten merkeling ting, for lenge siden husker jeg at jeg fortalte kællen om en drøm jeg hadde hatt. Jeg satt å så på vampire diaries, og ved en scene satt jeg å skrev i et forum for gravide..... Den drømmen og følelsen dukket opp nå. For jeg så nøyaktig den samme scenen jeg drømte om (sitter å ser på vampire diaries nå) og skriver jo på forumet her!!! rare greier!

D e nok meir mellom himmel å jord enn vi forstår trur æ :)
HUnda merke sånne ting godt.d har æ hørt mang historia om, kloke dyr sjø :)
Sånne opplevelsa har æ å hatt....e d itj deja vu d kalles....? :)

D e nok meir mellom himmel å jord enn vi forstår trur æ :)
HUnda merke sånne ting godt.d har æ hørt mang historia om, kloke dyr sjø :)
Sånne opplevelsa har æ å hatt....e d itj deja vu d kalles....? :)

Deja vu og sanndrømmer! :) Har det oftere og oftere... litt skummelt noen ganger!

Jeg hadde for 3-5 mnd en drøm om når jeg skulle få positiv test. Bare at på det tidspunktet så hadde jeg noen andre typer tester hjemme, tenkte først at det var et tegn på at de ble positiv men ble jo negativ mnd på mnd. Helt til denne gangen for nå var jeg tom for tester å kællen var å kjøpe nye - den typen som var i drømmen!

Å være oppblåst er noe dritt! Er det mest om kveldene. Gleder meg til det er over. Føler meg høygravid når magen er så oppblåst. Kjæresten min synes også jeg ser høygravid ut med oppblåst mage. I tillegg har jeg litt mage fra før etter jeg fikk min første i 08. Forresten? Noen som sover på magen når dere er gravid ? Jeg tør ikke :p

Enig med deg! Utrolig ubehagelig å være så oppblåst! Noen som vet om det pleier å gi seg etter hvert? Eller må vi belage oss på å ha det sånn hele veien?

Æ vil tru at oppblåsheten forsvinn etter hvert... :)
Æ bruke å ligg på magen t æ e ca 7 mnd æ, da lægg æ mæ på sia :)

Snart seinvakt :) Å såååå speinnt på blodprøvesvaret t Lykkeliten i dag :)

E sååååååå speinnt på kæm som skjule sæ i magen æ....om d e gutt eller jente :)

Jeg har en følelse på gutt :) Får 2 august barn da :)

Hvor gammel er førstemann? :)
Jeg hadde samme termin med storesøster, 4. august 2012.
Hun kom 11 dager før termin da, så hun ble juli-barn i stedet ;)

4 august er en fin dato :P min bursdag :P
Førstemann er 5 år, født 27 august 08. Så han blir skolegutt neste år. Nå har jeg foreløpig termin 16 august.

Hadde vært nedsig om jeg skulle føde første skoledagen hans. Så får ikke håpe det :)

Hei hei! :) :D :D Jeg sniker meg inn her jeg. :p ;)

Nå har du ventet "lenge" Tuppeline? ;)

Back
Topp