* SKRAVLETRÅDEN *

Mening med alt litt anonym ;)

Jeg har vært ferdig med julegavene penge, bare ikke pakket dem inn ennå. I helga blir det kakao, innpakking og baking :)

Forresten, kan vi spise majones?

Æ blir litt stressa når æ høre om aill som e færdi me julegavan....æ må seriøst dra på shopping ikløpet av hælga å bli færdi :) Første frihælga på 7 uka :)

Ja, det var veldig koselig! Fikk klappa og kost på hesten jeg red i ungdomsåra, fortsatt like fin :)
Ååååh,hørtes koselig ut :) Æ ska ri i neste uke æ, ei på jobben som har hest :)

Ååååh,hørtes koselig ut :) Æ ska ri i neste uke æ, ei på jobben som har hest :)

Er vel egentlig ikke anbefalt å ri når man er gravid?? Selv om jeg vet mange gjør det :P Naboen min gjorde det litt, og hu begynte å blø etter hver gang, men det gikk bra da.
Har i grunnen ikke sjekka det selv, så mye mulig jeg tar feil, men jeg fikk hvertfall ikke lov å sette meg på hesteryggen av stallfolket i forrige svangerskap!

Mening med alt litt anonym ;)

Jeg har vært ferdig med julegavene penge, bare ikke pakket dem inn ennå. I helga blir det kakao, innpakking og baking :)

Forresten, kan vi spise majones?

Ja, her i Norge er det ikke noe problem (eller Sverige).
Man skal være forsiktig med det i andre land på grunn av et virus jeg ikke husker navnet på akkurat nå

Er vel egentlig ikke anbefalt å ri når man er gravid?? Selv om jeg vet mange gjør det :p Naboen min gjorde det litt, og hu begynte å blø etter hver gang, men det gikk bra da.
Har i grunnen ikke sjekka det selv, så mye mulig jeg tar feil, men jeg fikk hvertfall ikke lov å sette meg på hesteryggen av stallfolket i forrige svangerskap!
Æ ska itj sitt oppå hesten nei, vi sitt i vogna bak :)

Æsj! Alle strikkeplanene for kvelden gikk i dass! Og i morgen må vi vaske og rydde, for det kommer besøk i helga :) Jeg skulle ønske jeg syns det var gøy å vaske huset!!! :P

Kan jo håpe det kommer litt nytt til helga da? :)
Det e lov å håp,men værmeldinga sei at d blir bærre regn :p Ja,ja, været e no som det e, man må gjør det bæste ut av det :) Koselig å bærre værra i fjøset å :)

Æsj! Alle strikkeplanene for kvelden gikk i dass! Og i morgen må vi vaske og rydde, for det kommer besøk i helga :) Jeg skulle ønske jeg syns det var gøy å vaske huset!!! :p
Det skoilla æ å ønsk,men å vask hus e ikke nå arti :p

Snaaart sovetid her :) Må sjå færdi Castle først :)

Er egentlig veldig komisk.
Når vi begynte prøvingen begynte vi å lete etter et nytt sted for det blir litt lite her vi bor nå med 3 barn.
Vi finner et flott nytt rekkehus, og den dagen vi tar over, får jeg positiv test ;)

Oi, så fantastisk!!! :D
Gratulere med nytt hus da!

Hjelp i mårå har jeg siste eksamen før jul, å det å finne ut at en eg gravid 2 dager før hjelper IKKE på lesekonsentrasjon!!!
Skal ha eksamen i Rettslære å har kun 6mnd igjen nå så er jeg ferdig utdanna regnskapsfører på høgskolen... Heerlig!!!
Jeg fikk også positiv test midt i hjemmeeksamen :o I går måtte jeg gå ut fra skriftlig skoleeksamen for å kaste opp :p Hihi

Herlighet så sulten jeg er for tiden :( kunne spist middag tre ganger om dagen. Men når maten først blir servert så får jeg bare i meg bittelitt, men nok til at jeg blir mett. Så er det bare en liiiten stund til jeg blir skikkelig sulten igjen. Sånn med romling og hele pakka.. haha :) så blir jeg så ufattelig kvalm når jeg er sulten.. bahh
Du får jente!! :p Høres ut som meg sist ;)

Back
Topp