* SKRAVLETRÅDEN *

Hadde vært nedsig om jeg skulle føde første skoledagen hans. Så får ikke håpe det :)

Får håpe du ikke treffer den datoen. Man vil gjerne ha med seg første skoledagen til de små håpefulle:)

Hvor mange innlegg må man ha på termingruppen før man får sånn lukket gruppe?

3000 tror jeg :)

Å er det noe med det også ja... :p

Ja, jeg husket at jeg måtte være aktiv her inne noen dager først, og at man må ha et ordentlig nick (ikke sånn BKnummer-greier). Jeg var bare litt forundret over at det ikke var noen lukket gruppe her enda. :)

Jeg må rydde og vaske litt før leggetid, så jeg tar kvelden nå. Lang dag på BV i dag og gitt, jeg har litt for mange tanker i hodet disse dagene her kjennes det ut som. Renner vel over snart. :p

Må ha vært medlem i 1mnd og ha 50 innlegg i termingruppen :)
Jeg har jo omtrent nettopp meldt meg inn, så får heller ønske meg medlemskap i sein julegave :)

Uff, ja :) men veldig kjekt da!
Jeg skal se ferdig håndballkampen, og så skal jeg lese og forberede meg til muntlig arbeidskrav i morgen : ( hater fremføringer... Blir så usikker på meg selv.

Må ha vært medlem i 1mnd og ha 50 innlegg i termingruppen :)
Jeg har jo omtrent nettopp meldt meg inn, så får heller ønske meg medlemskap i sein julegave :)

1 måned på BV eller på termingruppen?

Og må man ikke også stå på terminlisten?

Babyverden sikkert :) og terminliste ja :)

Babyverden sikkert :) og terminliste ja :)

Da er det null problem, 50 innlegg er jo ingenting. Da må bare noen være tilgangsansvarlig da? Og be om at vi får lukket gruppe.

Da er det null problem, 50 innlegg er jo ingenting. Da må bare noen være tilgangsansvarlig da? Og be om at vi får lukket gruppe.

Jepp, noen må nok bare ta ansvar for å få ordna det. Har det jo på juli. :) (sniker litt der ettersom jeg får termin i juli på noen kalkulatorer)

Hva er egentlig greia med å ha lukket gruppe??? Fikk ikke med meg at det var det når jeg var her inne med forrigemann, men da var jeg ikke så veldig aktiv heller :P

Ellers sitter jeg og trøkker nedpå et par nystekte bagels og drikker litt pepsi max. Gruer meg litt til å stå opp i mårra, begynner 30min tidligere pga luciafeiring på jobb. Masse som skal gjøres i stand, for vi har lysfrokost for foreldrene samtidig...(jobber i barnehage) Typisk om jeg skulle bli skikkelig kvalm i mårra :P Men merker godt at det begynner å bli tyngre og tyngre å stå opp på morningen, så det skal bli godt med ferie snart!! :)

Back
Topp