K
Koffert
Guest
Hahaha jeg er da vel glad for at jeg er gravid jeg også daOmvendt her,plutselig fått masse energiKanskje fordi æ e så glad for at æ e gravid
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha jeg er da vel glad for at jeg er gravid jeg også daOmvendt her,plutselig fått masse energiKanskje fordi æ e så glad for at æ e gravid
![]()
Hehehhe, vart litt rart skreve sjer æ noHahaha jeg er da vel glad for at jeg er gravid jeg også daselv om jeg er trøtt
![]()
D e godt detBle en mddagsdupp på 3 timer her..![]()
![]()
Pakket inn julegaver, jeg![]()
Jeg sover på magen, er det farlig??Å være oppblåst er noe dritt! Er det mest om kveldene. Gleder meg til det er over. Føler meg høygravid når magen er så oppblåst. Kjæresten min synes også jeg ser høygravid ut med oppblåst mage. I tillegg har jeg litt mage fra før etter jeg fikk min første i 08. Forresten? Noen som sover på magen når dere er gravid ? Jeg tør ikke![]()
Det skal jeg gjøre på fredag kveld.
Da skal jeg sitte helt alene i et helt tomt rekkehus på gulvet foran peisen og pakke gaver
Det er så koselig!!orka ikke vente jeg. Liker å ha alt på stell, hehe
![]()
Vi har lagt alle gavene i det nye rekkehuset.
Med tomt, mener jeg helt tomt, også for møbler.
Jeg skal sitte der og vente på Lefdal som kommer med kjøleskap
Ååh, sånn ja! Kjøpt nytt hus da eller?![]()
Gratulerer med nytt husVi har lagt alle gavene i det nye rekkehuset.
Med tomt, mener jeg helt tomt, også for møbler.
Jeg skal sitte der og vente på Lefdal som kommer med kjøleskap
Hørtes ut som en fin dagSer jeg har vært "borte" for mange timer i dag....haha
Vi dro på juleshow i stallen i kveld, det var veldig stas, og nissen kom tilslutt, med en pose full av twist!Det syns mini var stas
Også har vi holdt på i kjelleren, skrudd på plass hyllene i matboden, så nå kan julekakene og andre ting vi pleier å oppbevare der, få flytte ned igjenSkal bli godt å få rydda ting på plass etterhvert
![]()
Æ bør få handla færdi snart....d e jo snart jul joPakket inn julegaver, jeg![]()
Oj, så artiEr egentlig veldig komisk.
Når vi begynte prøvingen begynte vi å lete etter et nytt sted for det blir litt lite her vi bor nå med 3 barn.
Vi finner et flott nytt rekkehus, og den dagen vi tar over, får jeg positiv test![]()